Με τα νέα 6-κύλινδρα μοντέλα T6.180 Auto Command™, T6.180 DynamicCommand™ καιT6.160 ElectroCommand™
Η απόδοση των 6-κύλινδρων τώρα συνδυάζεται με τα βραβευμένα σασμάν AutoCommand™ andDynamicCommand™.
Ο νέος κινητήρας διαθέτει βελτιστοποιημένη καύση χωρίς το σύστημα EGR για αποτελεσματική λειτουργία, σε συνδυασμό με το σύστημαHI-eSCRγια να συμμορφώνεται με τα πρότυπα εκπομπών καυσαερίων StageIV(Tier 4B).
Χάρη στον 6-κύλινδρο κινητήρα, το T6.180 προσφέρει έως και 12% υψηλότερη ροπή από τα 4-κύλινδρα μοντέλα, με ροπή σε χαμηλές στροφές, που βοηθά σημαντικά στην ελκτική απόδοση και αυξημένη ροπή στις μεσαίες στροφές του κινητήρα, η οποία βελτιώνει την ελαστικότητα του κινητήρα στη μεταφορά και τις εργασίες στο χωράφι. Ο νέος 6-κύλινδρος κινητήρας παρέχει μέγιστη ροπή 740Nm στις 1.500 σ.α.λ., σε σύγκριση με την μέγιστη ροπή 700 Νm του 4-κύλινδρου.
Επιπλέον, ο μεγαλύτερος κυβισμός του νέου κινητήρα οδηγεί σε αποτελεσματικότερη πέδηση κατά τη λειτουργία και τη πορεία σε κατηφόρα, με 50% μεγαλύτερη ικανότητα πέδησης σε σύγκριση με εκείνη του 4-κύλινδρου κινητήρα.
Η επιλογή του κλαπέτου που είναι επίσης διαθέσιμη σε αμφότερα τα 4-κύλινδρα και 6-κύλινδραμοντέλα, αυξάνει την πέδηση του κινητήρα με επιπλέον 24%.
Μοντέλο |
Αριθμός κυλίνδρων |
T6 Electro Command |
T6 Dynamic Command |
T6 Auto Command |
Μέγιστη ισχύς |
Ονομαστική ισχύς |
(* with EPM) |
||||||
T6.125 |
4 |
X |
|
|
125 |
116 |
T6.145 |
4 |
X |
X |
X |
145* |
116 |
T6.155 |
4 |
X |
X |
X |
155* |
125 |
T6.165 |
4 |
X |
X |
X |
165* |
135 |
T6.160 |
6 |
ΝΕΟ |
|
|
165* |
135 |
T6.175 |
4 |
X |
X |
X |
175* |
145 |
T6.180 |
6 |
X |
ΝΕΟ |
ΝΕΟ |
175* |
145 |
Διαχείριση Ταχύτητας Πορείας (GroundSpeedManagementII)
Ο χειρισμός του GroundSpeedManagementIIείναι ίδιος με αυτόν της σειράςAutoCommand, μερύθμισητης ταχύτηταςαπό το εργονομικό πολυχειριστήριοCommandGrip™, ρυθμιζόμενες ταχύτητες-στόχοι με περιστροφικό κουμπί στο πολυχειριστήριο, CruiseControlκαι σαφή και συνοπτική προβολή των πληροφοριών. Ηαπόδοσημπορείναπροσαρμοστείμε προτεραιότητα στην Ισχύ / Απόδοση ή Οικονομία. Το GSMIIλειτουργεί με παρελκόμενα που λειτουργούν με PTOκαι χωρίς PTO, είτε στο χωράφι είτε στον δρόμο και το τρακτέρ διατηρεί την παραδοσιακή επιλογή λειτουργίαςAutoShift.Είναιδιαθέσιμοωςεργοστασιακήεπιλογήή προαιρετική στα μοντέλαT6 DynamicCommandμαζί με οθόνηIntelliViewIVκαι πλήρεςCommandGrip.
Ενοποίηση HTSIIκαιIntelliTurn
Οι χειριστές που χρησιμοποιούν τρακτέρ των σειρών T6 AutoCommandκαιT6 DynamicCommandμε IntelliTurnτώρα θα έχουν την επιλογή να αυτοματοποιήσουν το ξεκίνημα με την λειτουργία HTSIIfunction. Μιανέαεπιλογήρύθμισηςπαραμέτρωνείναιδιαθέσιμη που ενεργοποιεί το ξεκίνημα της λειτουργίας HTSIIβασιζόμενη στην απόσταση από το κεφαλάριή στο όριο του χωραφιού όταν χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με το IntelliTurn. Η ενοποίηση αυτών των δύο λειτουργιών έχει ως αποτέλεσμα μια πλήρως αυτοματοποιημένη στροφή στο τέλος της σειράς και εκτέλεση της ακολουθίας εντολών για τον χειρισμό του παρελκόμενου, εξασφαλίζοντας αποτελεσματικές και σταθερές αναστροφές σε ολόκληρο το χωράφι.
ΔυνατότηταISOBUSClass 3
Τα μοντέλα T6 AutoCommandκαι DynamicCommandμπορούν να παραγγελθούν με το σύστημα ISOBUS Class 3, το οποίο επιτρέπει στο παρελκόμενο να επικοινωνεί και να ελέγχει το ΡΤΟ του τρακτέρ, τα υδραυλικά, τις ηλεκτρικές βαλβίδες εξωτερικών εργασιών (ΕHR), το τιμόνι, την ταχύτητα και το μπροστινό υδραυλικό & ΡΤΟ.Για παράδειγμα,σε τρακτέρ προσαρμοσμένο σε μια NewHollandστρογγυλή χορτοδετική μηχανή με σύστημα IntelliBale™, η ίδιαη χορτοδετική μπορεί να σταματήσει το τρακτέρ όταν ολοκληρωθεί η μπάλα, να αδειάσει την μπάλα και να κλείσει την πόρτα. Ο οδηγός μένει απλά να πατήσει το κουμπί της ρεβέρσας για να ξαναρχίζειτο δέσιμο.