6η Διεθνής Έκθεση και Συνέδριο Φρούτων και Λαχανικών

Η μοναδική έκθεση για φρούτα και λαχανικά στην Ασία συνεχίζει την επιτυχία της το 2012 στο Χονγκ Κονγκ σε νέο εκθεσιακό κέντρο, και το 2012 οι εκθέτες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στην έκτη μεγάλη διεθνή ασιατική έκθεση νωπών προϊόντων, η οποία διοργανώνεται πλέον ετησίως και μάλιστα από αυτήν τη φορά θα φιλοξενείται στο εκθεσιακό κέντρο Asia World-Expo, παράλληλα με το Asiafruit Congress. Η FRUIT LOGISTICA συνεργάζεται με το Asiafruit Magazine για να φιλοξενήσουν την ASIA FRUIT LOGISTICA, την έκτη διεθνή έκθεση και ένα συνεδριακό γεγονός που εστιάζει στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά στον κόσμο, αυτή των φρέσκων φρούτων και λαχανικών.

Η Ασία αυτή τη στιγμή είναι η πιο δυναμική αγορά όσο αφορά τα νωπά προϊόντα στον κόσμο. Η περιοχή αποτελεί ήδη τον ηγέτη παραγωγό νωπών φρούτων και λαχανικών. Ταυτόχρονα, οι ίδιοι οι Ασιάτες καταναλώνουν τη μεγαλύτερη ποικιλία φρέσκων φρούτων και λαχανικών, η οποία προέρχεται από τις μεγαλύτερες χώρες εξαγωγής φρέσκων φρούτων και λαχανικών στον κόσμο. Οι ΗΠΑ, η Χιλή, η Νότιος Αφρική, η Αυστραλία και η Ν. Ζηλανδία γνωρίζουν χρόνο με το χρόνο σημαντική αύξηση των εξαγωγών τους προς αυτήν την περιοχή. Η Ασία έχει επίσης συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των μεγαλύτερων λιανέμπορων τροφίμων. Κορυφαίες επιχειρήσεις όπως Wal-Mart, Carrefour και Tesco έχουν επενδύσει σημαντικά στην περιοχή καθώς οι ανάγκες για φρέσκα φρούτα και λαχανικά γνωρίζουν μεγάλη αύξηση.

Οι τοπικές ασιατικές αλυσίδες επεκτείνονται επίσης ταχύτατα. Οι Ασιάτες βρίσκονται ανάμεσα στις μεγαλύτερες ομάδες καταναλωτών φρέσκων φρούτων και λαχανικών στον κόσμο και σίγουρα αναζητούν τα πιο φρέσκα νωπά προϊόντα ολόκληρο το χρόνο. Μήλα, ροδάκινα, ακτινίδια, εσπεριδοειδή, πεπόνια, κεράσια και επιτραπέζια σταφύλια αποτελούν ήδη σημαντικά προϊόντα εισαγωγής με υψηλές τιμές ενώ τα μπρόκολα, καρότα, κρεμμύδια, σπαράγγια, το σέλινο και το λάχανο αποτελούν τα λαχανικά με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ανάμεσα στα εισαγόμενα.

Στην Ασία υπάρχουν ήδη καθιερωμένες αγορές νωπών προϊόντων, όπως είναι η Ταϊλάνδη, η Μαλαισία, η Ινδονησία, η Σιγκαπούρη, το Χονγκ Κονγκ και η Ιαπωνία καθώς και νέες αναδυόμενες αγορές όπως είναι αυτές του Βιετνάμ και της Καμπότζης. Είναι όμως η ταχεία οικονομική ανάπτυξη της Κίνας και της Ινδίας που συνεχίζει να μεταμορφώνει την περιοχή και να αυξάνει το ενδιαφέρον ανάμεσα στους προμηθευτές από ολόκληρο τον κόσμο. Είναι δύσκολο να αντισταθεί κανείς στην προοπτική της πώλησης σε δύο αγορές, οι οποίες και οι δύο μαζί ισοδυναμούν με το ένα τέταρτο του παγκόσμιου πληθυσμού.

Η προηγούμενη ASIA FRUIT LOGISTICA σημείωσε 9,2% αύξηση στον αριθμό των εκθετών, συγκεντρώνοντας 332 εκθέτες από 33 χώρες, οι οποίοι συνάντησαν και ενημέρωσαν τους 5.358 εμπορικούς επισκέπτες (αύξηση 28,4% σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση) από 63 χώρες πάνω σε ζητήματα και εξελίξεις του κλάδου. Στην εκθεσιακή επιφάνεια σημειώθηκε αύξηση 12,4% με τα τετραγωνικά μέτρα να φτάνουν από 9.700 σε 10.900. Η ASIA FRUIT LOGISTICA διοργανώνεται από τον Εκθεσιακό Οργανισμό του Βερολίνου, διοργανωτή και της FRUIT LOGISTICA, σε συνεργασία με τον Market Intelligence, εκδοτικό οίκο του Asiafruit Magazine και διοργανωτή του Asiafruit Congress και του περιοδικού Fruchthandel Magazine Düsseldorf.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έκθεση και online αγορά εισιτηρίων επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.asiafruitlogistica.com ή απευθυνθείτε στο Ελλληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, επίσημο αντιπρόσωπο της Έκθεσης του Βερολίνου στην Ελλάδα, στην Αθήνα στα τηλ. 210 6419000 & 6419037/-038 και Θεσσαλονίκη στο τηλ. 2310 327733