3rd FOOD FOR SUCCESS CONFERENCE

Σημαντικοί ομιλητές του κλάδου τροφίμων και ποτών θα συμμετάσχουν στο 3rd FOOD FOR SUCCESS CONFERENCE που διοργανώνει η  PALLADIAN σε συνεργασία με το FnB Daily, υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (Σ.Β.Β.Ε.), του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Β.Ε.Α.) και του Ελληνογερμανικού Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, την Tρίτη 25 Οκτωβρίου, στo ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ. Την επιμέλεια του συνεδρίου και τον  συντονισμό των θεματικών ενοτήτων συζητήσεων θα έχει ο δημοσιογράφος Νεκτάριος Νώτης.

Μεταξύ των επιβεβαιωμένων ομιλητών συμπεριλαμβάνονται οι:
 

Άλκης  Βασιλειάδης, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων – ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε.
Περικλής Βενιέρης, Διευθύνων Σύμβουλος -  Green Cola Hellas A.E.
Δρ. Ιωάννης Βογιατζής, Γενικός Διευθυντής - Μπουτάρη Οινοποιητική
Δημήτρης Γκουράβας, Γενικός Διευθυντής - Cavino Α.Ε.
Βελισσάριος Δότσης, Διευθύνων Σύμβουλος - Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων & Εξωτερικού Εμπορίου A.E. (Enterprise Greece)
Στέλιος Δρυς, Διευθύνων Σύμβουλος – foodstandard
Διονύσης Ευαγγελάτος, Γενικός Διευθυντής – Μεσογειακή Θρέψη
Δημήτρης Καραβασίλης, Διευθύνων Σύμβουλος - DK Consultants
Χάρης Καρώνης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος – Όμιλος Εταιρειών VIVA WALLET
Νίκος Λούστας, Διευθύνων Σύμβουλος & Μέτοχος – Όμιλος Μέγας Γύρος
Κώστας Μάστορας, Πρόεδρος – ΤΙΤΑΝ FOODS Inc.
Κωνσταντίνος Μωραΐτης, Διευθυντής Πωλήσεων - Condito A.E.
Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, Wholesale & Affiliate Retail Director, Retail Operations Department - ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.
Αθανάσιος Σαββάκης, Πρόεδρος - Σύνδεσμος Βιομηχανιών
Βορείου Ελλάδος (Σ.Β.Β.Ε.)
Κωνσταντίνος Σεπετάς, Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing – ΒΙΚΟΣ Α.Ε
Αλεξάνδρα Χριστοπούλου, Partner, Chief Executive - Client IQ
 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Μέσα από συζήτηση και διάλογο μεταξύ των ομιλητών και των συμμετεχόντων, θίγονται θέματα, όπως:

ΕΝΟΤΗΤΑ I: ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ, ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΦΑΛΕΙΕΣ
Πόσο ασφαλές και επικαιροποιημένο είναι το risk analysis της επιχείρησής σας;
Κριτήρια αξιολόγησης πελατών εν μέσω κρίσης

ΕΝΟΤΗΤΑ II: ΕΞΑΓΟΝΤΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ. ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ;
Καινοτομία και εξωστρέφεια
Ο μύθος της Κίνας και το Ελντοράντο των Η.Π.Α.

ΕΝΟΤΗΤΑ III: Ε-ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Διαδικτυακά supermarket και περιθώρια κέρδους
Ράφι vs click: ανταγωνισμός επί (αν-)ισοις όροις;

ΕΝΟΤΗΤΑ IV:ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ FnB TO 2017
Επιχειρώντας να αναπτυχθείς μέσα στην κρίση
Μεγάλοι παίκτες vs newcomers: Αντίπαλοι ή συνεργάτες;
  

 ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 
 

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ πατήστε ΕΔΩ