Σε επιχειρηματική αποστολή στην Ασία θα συμμετάσχουν, από 23 έως 30 Σεπτεμβρίου, οι εταιρείες ELEA CRETA, ENNEA, ARDUSTECH, PHARMEX, ERGOEPISKEVES και ARGO TRAVEL, με στόχο την προώθηση ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών σε μία πολύ μεγάλη και αναπτυσσόμενη αγορά.
Επιδίωξη του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, που διοργανώνει σε συνεργασία με το Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ελλάδας-Ασίας, τη νέα αυτή πρωτοβουλία, είναι να δώσει την ευκαιρία στις προαναφερόμενες εταιρίες να έχουν σειρά στοχευμένων επιχειρηματικών συναντήσεων στην Ασία, πλέον των 25 συνολικά η κάθε μία, καθώς και να διερευνήσουν το πεδίο και να αναζητήσουν νέες συμφωνίες για εξαγωγές και άλλες συνεργασίες.
Η αποστολή θα επισκεφθεί τέσσερις Ασιατικές μεγαλουπόλεις, το Τόκυο στις 25 & 26/9, το Πεκίνο στις 27/9, τη Σαγκάη στις 28/9 και την Ταϊπέι στις 29/9 και οι επαφές των ελληνικών επιχειρήσεων θα γίνουν με επιλεγμένες τοπικές εταιρίες εισαγωγής και διανομής, αλυσίδες τροφίμων, καλλυντικών, τουρισμού και real estate. Παράλληλα άλλες τέσσερις εταιρίες που ενδιαφέρονται έντονα για την περιοχή και δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα μεταβούν στο προσεχές διάστημα με ατομικό πρόγραμμα επαφών που θα σχεδιασθεί.
H οργάνωση των επιχειρηματικών συναντήσεων στο Τόκυο, στο Πεκίνο και στη Σαγκάη γίνεται σε συνεργασία με τα αντίστοιχα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων των Ελληνικών Πρεσβειών και με την υποστήριξη των τοπικών Διμερών Γερμανικών Επιμελητηρίων. Στην Ταϊβάν, οι επιχειρηματικές συναντήσεις διοργανώνονται από τον Επιχειρηματικό Φορέα Chinese International Economic Cooperation Association, με την υποστήριξη του Importers and Exporters Association of Taipei και του εκεί Διμερούς Γερμανικού Επιμελητηρίου.
Μακροπρόθεσμη επιδίωξη των ελληνικών εταιριών είναι να αξιοποιήσουν το τεράστιο μέγεθος και τη δυναμική των αγορών αυτών, την έντονη καταναλωτική τάση των Ασιατών για ποιοτικά προϊόντα δυτικής προέλευσης, την αισθητή άνοδο της αγοραστικής δύναμης της μεσαίας τάξης, καθώς και την νέα τάση ηλεκτρονικών πωλήσεων σε μεγάλες πλατφόρμες που εξαπλώνεται ραγδαία. Επίσης, στις στοχεύσεις τους είναι να επιδιώξουν αύξηση του εισερχόμενου τουριστικού ρεύματος, αλλά και προσέλκυση νέων επενδύσεων σε ακίνητα στην Ελλάδα, που αποτελεί δημοφιλή προορισμό επισκεπτών από την Ασία.