Σημαντικοί εκπρόσωποι διεθνών οργανισμών και φορέων συμμετέχουν στη φετινή έκδοση συνεισφέροντας με πολιτικές, έρευνες, τοποθετήσεις και αρθρογραφία για παγκόσμια θέματα αειφορίας, ενώ επιχειρήσεις παρουσιάζουν τη στρατηγική τους, βέλτιστες πρακτικές, καθώς και προϊόντα και υπηρεσίες στο χώρο. Μερικοί από τους διεθνείς φορείς και οργανισμούς που συμμετέχουν είναι:
• Robert-Jan Smits, Γενικός Διευθυντής, European Commission DG Research & Innovation, Βέλγιο
• H.E. Abdalla S. El-Badri, Γενικός Γραμματέας, OPEC, Αυστρία
• Mukhisa Kituyi, Γενικός Γραμματέας, UN Conference on Trade and Development, Ελβετία
• Koji Sekimizu, Γενικός Γραμματέας, UN International Maritime Organisation, Ηνωμένο Βασίλειο
• Kelly Bricker, Πρόεδρος, The Global Sustainable Tourism Council (GSTC), Η.Π.Α.
• Mardi McBrien, Γενικός Διευθυντής, Climate Disclosure Standards Board, Ηνωμένο Βασίλειο
• Mike Herrington, Γενικός Διευθυντής, Global Entrepreneurship Research Association, Νότια Αφρική
• Andreas Andreadis, Διευθύνων Σύμβουλος, Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Ελλάδα
• Ron Cörvers, Διευθυντής, International Centre for Integrated Assessment and Sustainable Development (ICIS), Maastricht University, Ολλανδία
• Mari Kuraishi, Dennis Whittle, Συνιδρυτές, Global Giving Foundation, Η.Π.Α.
• KoAnn Vikoren Skrzyniarz, Ιδρύτρια & Διευθύνουσα Σύμβουλος, Sustainable Brands, Η.Π.Α.
Το φετινό Yearbook θα εστιάσει εκτός των άλλων στα ακόλουθα θέματα:
• Εξαγωγική δραστηριότητα (προϊόντα και υπηρεσίες) και οικονομική επίδοση
• Εξαγωγή τεχνογνωσίας (καινοτομία και ανθρώπινο κεφάλαιο) και δημιουργία αξίας
• Ο ρόλος των χρηματοοικονομικών ιδρυμάτων στην υποστήριξη της εξωστρέφειας
• Υπεύθυνη εφοδιαστική αλυσίδα στην παγκόσμια αγορά
• Συνέπειες της εξωστρέφειας στην παγκόσμια αειφορία
• Επιχειρηματική αποικιοκρατία και ανθρώπινα δικαιώματα
• Συνεργασίες μεταξύ κρατών και επιχειρήσεων
• Αντιμετωπίζοντας παγκόσμια προβλήματα μέσω υπεύθυνων επενδύσεων
• Παγκόσμια εξέλιξη και κοινωνικός αντίκτυπος
• Εταιρικοί πολίτες σε υπανάπτυκτες χώρες
• Οργανωσιακή αριστεία και οικοδόμηση διεθνών επιχειρήσεων
• Διεθνείς συνεργασίες και πρωτοβουλίες για παγκόσμια ζητήματα αειφορίας
• Υπολογίζοντας το γεωγραφικό αποτύπωμα μιας επιχείρησης / οργανισμού
• Αντιμετωπίζοντας τη διαφορετικότητα σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον
• Ο αειφόρος τουρισμός ως εξαγώγιμο προϊόν
Περισσότερες πληροφορίες και εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής εδώ.