Δεν είναι μόνο χαρτί υγείας.
Τα στοιχεία για τα σούπερ μάρκετ από την Ιταλία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο δείχνουν ότι είναι θριαμβευτική στιγμή για τα συρραπτικά και πτώση για ακριβά αντικείμενα όπως η σαμπάνια.
Δεν είναι μόνο χαρτί υγείας. Οι Ιταλοί φορτώνουν συσκευασμένα μανταρίνια, οι άνθρωποι στη Γαλλία τρέχουν για το λουκάνικο κοτόπουλου και οι Βρετανοί αποθηκεύουν κονσέρβες κρέατος.
Η κρίση της πανδημίας δεν αλλάζει μόνο τις κοινωνικές και εργασιακές συνήθειες των ευρωπαίων, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο τρώνε και τι αγοράζουν.
Τα εμπιστευτικά στοιχεία για τις πωλήσεις λιανικής από τις πρώτες εβδομάδες του Μαρτίου που αποκτήθηκαν από την POLITICO δείχνουν ότι οι άνθρωποι που ζουν στην Ιταλία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο δεν αύξησαν δραματικά τις δαπάνες τους για τρόφιμα με μεγάλη διάρκεια ζωής, λένε όχι σε ορισμένα αγαπημένα γκουρμέ.
Συνολικά, οι άνθρωποι δαπανούν περισσότερα σε σούπερ μάρκετ από ό, τι πριν από την κρίση, οδηγούμενοι από την αποθεματοποίηση και το κλείσιμο εστιατορίων.
Ένα σύνολο δεδομένων από τις εταιρείες έρευνας αγοράς IRI και BCG για την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου δείχνει ότι οι πωλήσεις στις κατηγορίες των προϊόντων χαρτιού, των προϊόντων υγειονομικής περίθαλψης και των συσκευασμένων τροφίμων έχουν αυξηθεί σημαντικά και στις τρεις χώρες. Ενώ οι πωλήσεις αυξάνονται γενικά, υπάρχουν ορισμένες κατηγορίες προϊόντων που σημείωσαν απώλειες: στη Γαλλία και στην Ιταλία, οι πωλήσεις καλλυντικών βυθίστηκαν, ενώ οι άνθρωποι στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιταλία ξόδεψαν λιγότερο για προϊόντα που ταξινομούνται ως γενικά εμπορεύματα.