Η ελληνική κρίση θέλει και τη βότκα της

 

 

 

Στην πρώτη τριάδα των πιο αγαπημένων λευκών ποτών των Famous Brands 2013, βρέθηκε η βότκα Stolichnaya επιδεικνύοντας μια σταθερά ανοδική πορεία τα τελευταία τρία χρόνια στην καρδιά του κόσμου που ψήφισε αυθόρμητα τη διάσημη βότκα, επιβραβεύοντας τη φήμη της.

Η έρευνα Famous Brands που πραγματοποιείται τα τελευταία 8 χρόνια αποτελεί τον βασικό θεσμό αξιολόγησης της φήμης στο χώρο του μάρκετινγκ  & της επικοινωνίας στην Ελλάδα με στόχο την ανάδειξη των μαρκών που κατέχουν την καλύτερη φήμη και εμπιστοσύνη σε 35 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.

Στην έρευνα αυτή καταναλωτές ψηφίζουν αυθόρμητα, και χωρίς τη βοήθεια ερωτηματολογίου, τις μάρκες με την καλύτερη φήμη σε καθεμία από τις 35 κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.

Τα παραπάνω αποτελέσματα αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη σημασία αναλογιζόμενοι την οικονομική κρίση αλλά και την αλλαγή στη συμπεριφορά του καταναλωτή, ο οποίος μέσα στο ευρύτερα ασταθές περιβάλλον έχει γίνει πιο δύσπιστος απέναντι στις εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων.

H Stolichnaya διανέμεται τα τελευταία 5 χρόνια από την εταιρεία ΒΣ Καρούλιας ΑΒΕΕΠ. Η εταιρία Β.Σ. ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ έχει διανύσει πολλά χιλιόμετρα στους οίνους και τ΄ αλκοολούχα ποτά στην Ελλάδα, ενώ τελευταία ασχολείται και με τα ροφήματα (προϊόντα καφέ, εσπρέσο και φίλτρου). Στεγάζεται σε υπερσύγχρονες, ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στον Αγιο Στέφανο Αττικής, συνολικής επιφάνειας 20.000 τ.μ. και κτίρια 19.000 τ.μ.,ενώ λειτουργεί και υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη που καλύπτει τις ανάγκες της Βορείου Ελλάδας. Ο ετήσιος μικτός κύκλος εργασιών ανέρχεται σήμερα στα 115 εκ., ενώ το ανθρώπινο δυναμικό σε 95 εργαζομένους.