Με τα έσοδα να χρηματοδοτούν προγράμματα για την κλιμάκωση της αναγεννητικής γεωργίας, τη μείωση των εκπομπών και των απορριμμάτων συσκευασίας και τη βελτίωση της διαχείρισης του νερού.
Η αναγεννητική γεωργία θα αποτελέσει το επίκεντρο της κατανομής του προϊόντος των ομολόγων.
Η πολυεθνική εταιρεία τροφίμων και ποτών ανακοίνωσε το κλείσιμο του δεκαετούς ομολόγου την Τετάρτη (20 Ιουλίου). Είναι το δεύτερο πράσινο ομόλογο που εκδίδεται από την PepsiCo μέσα σε τρία χρόνια. έκλεισε το εναρκτήριο πράσινο ομόλογό της, τιμής 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, στα τέλη του 2019.
Το πρώτο πράσινο ομόλογο από την εταιρεία χρησιμοποιήθηκε για τη χρηματοδότηση προγραμμάτων για τη μείωση της χρήσης παρθένων πλαστικών από την PepsiCo στις συσκευασίες. αντικατάσταση οχημάτων στόλου με ηλεκτρικές επιλογές· αύξηση της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην αλυσίδα εφοδιασμού και βελτίωση της διαχείρισης του νερού. Με την έναρξη αυτού του ομολόγου, η PepsiCo διόρισε τον πρώτο της επικεφαλής βιωσιμότητας - τον Simon Lowden, πρώην επικεφαλής μάρκετινγκ. Ο Lowden από τότε μετακόμισε στην αυστραλιανή εταιρεία τροφίμων και ποτών Arnott's Group.
Το νέο πράσινο ομόλογο θα χρηματοδοτήσει έργα σε πολλές από τις ίδιες περιοχές, αλλά η αναγεννητική γεωργία προστέθηκε επίσης στη λίστα των τομέων εστίασης, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να «εμπνέει θετικές αλλαγές για τον πλανήτη και τους ανθρώπους» και λειτουργεί εντός πλανητικών ορίων.
Τον Απρίλιο του 2021, η PepsiCo ανακοίνωσε τη φιλοδοξία της να διευκολύνει την υιοθέτηση πρακτικών ανάπλασης σε επτά εκατομμύρια στρέμματα γεωργικής γης παγκοσμίως – ισοδύναμη με την ποσότητα της γεωργικής γης που χρησιμοποιεί. Οι αναγεννητικές πρακτικές είναι εκείνες που λειτουργούν με φυσικά συστήματα και όχι εναντίον τους, ενισχύοντας αποτελέσματα όπως η ποιότητα του εδάφους και η βιοποικιλότητα. Βασιζόμενη σε αυτή τη δέσμευση, η PepsiCo τον περασμένο μήνα εντάχθηκε σε μια νέα ομάδα εργασίας που εποπτεύεται από την Πρωτοβουλία Βιώσιμων Αγορών του Πρίγκιπα της Ουαλίας, η οποία στοχεύει να μετατοπίσει τα συστήματα τροφίμων προς πρακτικές αναγέννησης . Άλλα μέλη της Task Force είναι η Mars και η Nestle.
Οι επενδύσεις από το νέο πράσινο ομόλογο θα διατεθούν σε πρωτοβουλίες κατάρτισης αγροτών, που θα καλύπτουν θέματα όπως η διαχείριση του νερού και η μείωση της χρήσης λιπασμάτων.
Για τη χρήση των εσόδων και των δύο ομολόγων, η PepsiCo υποχρεούται να αποκαλύπτει τις δραστηριότητές της και τα μελλοντικά της σχέδια ετησίως.
Ο επικεφαλής βιωσιμότητας της PepsiCo, Jim Andrew , δήλωσε ότι το νέο πράσινο ομόλογο «θα είναι καθοριστικής σημασίας για τη διοχέτευση επενδύσεων στους κρίσιμους τομείς που απαιτούνται για την οικοδόμηση ενός πιο βιώσιμου και ανθεκτικού συστήματος τροφίμων», βασιζόμενος στον «μετασχηματισμό» που έχει ήδη επιτραπεί από το πρώτο πράσινο ομόλογο της εταιρείας.
Κλίμα, κυκλικότητα, νερό
Εκτός από την αναγεννητική γεωργία, οι άλλοι βασικοί τομείς εστίασης για τα έσοδα του νέου πράσινου ομολόγου θα είναι η μείωση των εκπομπών σε όλες τις λειτουργίες και τις αλυσίδες εφοδιασμού, η βελτίωση της κυκλικότητας της συσκευασίας και η ενίσχυση της διαχείρισης του νερού.
Τα έργα μείωσης των εκπομπών που πρόκειται να λάβουν χρηματοδότηση περιλαμβάνουν την επιτόπια παραγωγή ανανεώσιμης ενέργειας. ενίσχυση της ενεργειακής απόδοσης στα κτίρια· καθιστώντας τις γραμμές παραγωγής πιο αποτελεσματικές και αναβαθμίζοντας τον εξοπλισμό ψύξης και αυτόματης πώλησης. Ενδέχεται επίσης να υπάρξει νέα χρηματοδότηση για τη μετάβαση των EV στον στόλο της εταιρείας. Η PepsiCo στοχεύει σε μια αλυσίδα καθαρής αξίας έως το 2040 παγκοσμίως.
Στις συσκευασίες, η κύρια εστίαση της PepsiCo με αυτόν τον δεσμό θα είναι η επίτευξη του στόχου της για χρήση 50% ανακυκλωμένου περιεχομένου σε πλαστικές συσκευασίες έως το 2030. Θα υπάρξει επίσης περισσότερη χρηματοδότηση για βελτιωμένη υποδομή ανακύκλωσης, ειδικά για εύκαμπτες πλαστικές συσκευασίες όπως τραγανά πακέτα . Αυτό μπορεί να είναι απογοήτευση για ομάδες εκστρατειών όπως η Greenpeace που καλούν εδώ και καιρό τις μεγάλες εταιρείες FMCG όπως η PepsiCo να χρησιμοποιούν λιγότερο πλαστικό συνολικά –παρθένο ή ανακυκλωμένο– και να επενδύσουν περισσότερο σε εναλλακτικές λύσεις χωρίς πλαστικό και επαναγεμιζόμενο.
Το τελευταίο θέμα εστίασης για αυτόν τον πράσινο δεσμό είναι το νερό. Η PepsiCo στοχεύει συγκεκριμένα σε καθαρά θετική επίδραση στο νερό έως το 2030, αναπληρώνοντας περισσότερο νερό από ό,τι χρησιμοποιεί στις δραστηριότητές της. Η χρηματοδότηση είναι πιθανό να διατεθεί για τη βελτίωση της αποδοτικότητας του νερού και την προσθήκη συστημάτων επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης νερού σε περισσότερες τοποθεσίες παραγωγής. Θα πρέπει επίσης να γίνουν επενδύσεις σε λύσεις βασισμένες στη φύση που επιτρέπουν την αναπλήρωση, όπως η αποκατάσταση υγροτόπων. Η PepsiCo επιδιώκει επίσης να χρηματοδοτήσει την κλιμάκωση της άρδευσης με σταγόνες ή άλλες τεχνολογίες εξοικονόμησης νερού για τους αγρότες στις αλυσίδες εφοδιασμού της για βασικές καλλιέργειες.
Όλες οι εκδόσεις από το ομόλογο θα πρέπει να συμμορφώνονται με το πλαίσιο πράσινων ομολόγων της PepsiCo , το οποίο ενημερώθηκε σύμφωνα με το νέο πακέτο αυτής της εβδομάδας.