Με κύριο μέλημα την ενίσχυση της εικόνας και την προώθηση των φρέσκων ελληνικών και κυπριακών προϊόντων στο εξωτερικό.
Με ισχυρή την Ελληνική συμμετοχή ανοίγει τις πύλες της από τις 5 έως τις 7 Φεβρουαρίου, στο Βερολίνο, η Διεθνής Έκθεση για Φρέσκα Φρούτα και Λαχανικά, FRUITLOGISTICA, την οποία αντιπροσωπεύει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο στην Ελλάδα και την Κύπρο και στην οποία λαμβάνουν μέρος αγροτικοί συνεταιρισμοί, επιχειρήσεις φρέσκων φρούτων και λαχανικών καθώς και εταιρίες τεχνικών συστημάτων, εξοπλισμού και συσκευασίας.
Με κύριο μέλημα την ενίσχυση της εικόνας και την προώθηση των φρέσκων ελληνικών και κυπριακών προϊόντων στο εξωτερικό, διοργανώνεται και φέτος στο πλαίσιο της έκθεσης, Εθνικό Ομαδικό Περίπτερο από τον κρατικό φορέα EnterpriseGreeceInvest& Trade και επιπλέον τρία Ελληνικά Ομαδικά Περίπτερα από την GreatGreekExportsandTrade, την Economotechniki και τη Novacert, με την υποστήριξη του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου. Το ελληνικό ενδιαφέρον για τη διοργάνωση είναι μεγάλο, καθώς η συγκεκριμένη έκθεση αφενός αποτελεί το κορυφαίο σημείο συνάντησης και επιχειρηματικών συζητήσεων των μεγαλύτερων εκπροσώπων του κλάδου στην Ευρώπη, αφετέρου τα ελληνικά και κυπριακά προϊόντα ξεχωρίζουν για την ποιότητα, τη φρεσκάδα αλλά και τη διατροφική και γευστική αξία τους, που οφείλεται στις ευνοϊκές μεσογειακές κλιματικές συνθήκες, στην πλούσια και εύφορη γη και στη φροντίδα των παραγωγών.
Στη διάρκεια της FRUITLOGISTICA πραγματοποιούνται περισσότερα events και forums με κορυφαίο το InnovationAward, όπου βραβεύεται η εταιρία με το πιο καινοτόμο προϊόν, ενώ highlight αποτελεί η Start-UpDay, όπου συγκεντρώνονται νεοσύστατες επιχειρήσεις και τους δίνεται η ευκαιρία να παρουσιάσουν καινοτόμες ιδέεςτου κλάδου. Επίσης, το LogisticsHub, που θέτει σαν στόχο την καλύτερη ενημέρωση σχετικά μετη μεταφορά προϊόντων, το TechStage, που πραγματοποιείται με θέμα την τεχνολογία του αύριο, το FutureLabμε ιδέες για το μέλλον, αλλά και το FreshProduceForum, στο οποίο αναλύονται όλα τα μείζονα θέματα της αγοράς, είναι ορισμένα από τα παράλληλα eventsκαι forumsτης έκθεσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Εκθεσιακός Οργανισμός του Βερολίνου, διοργανωτής της FRUITLOGISTICA, έχοντας στόχο τη διεύρυνση του διεθνούς δικτύου εκθέσεων και συνεδρίων, προετοιμάζειακόμη δύο αντίστοιχες διοργανώσειςστην Ασία και συγκεκριμένα την ASIAFRUITLOGISTICAστο Χονγκ Κονγκ και την CHINAFRUITLOGISTICAστη Σαγκάη. Το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, λειτουργώντας ως “OneStopShop” φορέας για τις ελληνικές και κυπριακές επιχειρήσεις, διοργανώνει τα τελευταία χρόνια Ελληνικό Ομαδικό Περίπτερο με μεγάλη επιτυχία στην έκθεση ASIAFRUITLOGISTICA.
Για πληροφορίες, για τη συμμετοχή, αλλά και για κάρτες εισόδου με μειωμένη τιμή προπώλησης και έκπτωση 10% για τα μέλη, στην FRUITLOGISTICAαλλά και για τη συμμετοχή στο Ελληνικό Ομαδικό Περίπτερο του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου στην ASIAFRUITLOGISTICA, κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση μπορεί να απευθύνεται στο Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο επίσημο αντιπρόσωπο της FRUITLOGISTICAστην Ελλάδα και την Κύπρο, στο τηλ.: 210 64 19 037 ή να ανατρέξει στην ειδική ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου για τις εκθέσεις: www.german-fairs.grκαι στην ιστοσελίδα της έκθεσης: www.fruitlogistica.com.