Μέσω των GTINs τα προσφερόμενα προϊόντα είναι άμεσα αναγνωρίσιμα και ευκολότερα διαχειρίσιμα για την Google εφόσον υπάρχει αντιστοίχιση με τους καταλόγους της. Aξίζει να σημειωθεί ότι στα προϊόντα που αντιστοιχούν στους καταλόγους της Google έχει παρατηρηθεί αύξηση των κλικς έως και 40% έναντι άλλων.
Αυτό ενισχύει την δυναμική της διαφήμισης, και την προβολή της σε περισσότερα σημεία και αντίστοιχα sites, ενώ παράλληλα παρέχεται σωστή και ποιοτική ενημέρωση για τα προσφερόμενα προϊόντα στους καναλωτές χρήστες, και κατά συνέπεια βελτίωση των online και mobile αναζητήσεων.
Ήδη από το 2015 υπάρχει απαίτηση από την Google όλα τα προϊόντα που προορίζονται για τις αγορές της Αυστραλίας, Βραζιλίας, Τσεχίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ιταλίας, Ιαπωνίας, Ολλανδίας, Ισπανίας, Ελβετίας, Ην. Βασίλειο και Η.Π.Α., να συνοδεύονται από έγκυρα GS1 barcodes (GTINs) μαζί με το brand για όλα τα νέα επώνυμα προϊόντα. Προϊόντα που δεν πληρούν την παραπάνω απαίτηση δεν θα γίνονται αποδεκτά.
Αντίστοιχες απαιτήσεις για GS1 κωδικούς GTINs υπάρχουν από Amazon και eBay.