Την υπεράσπιση της ελληνική φέτας προβάλει ως καθήκον των καταναλωτών ο ΕΦΕΤ. Κάπως επιθετικά παραθέτει την παρακάτω επισήμανση καταναλωτή:
«Όταν ζητάω «ΦΕΤΑ», θέλω να μου σερβίρεις «ΦΕΤΑ» και όχι οποιοδήποτε άλλο λευκό τυρί άλμης. Και όταν οι ξένοι τουρίστες ζητούν cheese, να δοκιμάζουν, για μια τουλάχιστον φορά στην Ελλάδα, την Ελληνική «ΦΕΤΑ». Θα γίνουν οι καλύτεροι διαφημιστές της στο εξωτερικό. Κατάλαβες;»
Ο ΕΦΕΤ θυμίζει ότι η «ΦΕΤΑ» είναι πλέον κατοχυρωμένη ως ένα «εθνικό διατροφικό ελληνικό προϊόν», ένας διατροφικός θησαυρός με αναγνωρισμένη παγκοσμίως τη θρεπτική της αξία. Ως παρόμοιος θησαυρός, οφείλει να τύχει της ανάλογης προστασίας, υποστήριξης και προβολής από τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις παραγωγής και διάθεσης, τις εξαγωγικές επιχειρήσεις και τέλος από τις Αρχές και την πολιτεία.
Ο ΕΦΕΤ, επίσης, θυμίζει ότι η «ΦΕΤΑ» αναγνωρίζεται πάντα ως Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης (ΠΟΠ), φέρει υποχρεωτικά τη σήμανση πιστοποίησης του Οργανισμού ΕΛΓΟ – ΔΗΜΗΤΡΑ και πρόκειται για το τυρί άλμης που παράγεται παραδοσιακά μόνο στην Ελλάδα, από γάλα πρόβειο ή μείγμα αυτού με, έως το πολύ 30% γίδινο, το οποίο προέρχεται αποκλειστικά από συγκεκριμένες περιοχές της Ελλάδας και μόνο.
Τέλος, ο ΕΦΕΤ υπενθυμίζει ότι οι καταναλωτές έχουν μεγάλη δύναμη μέσω των επιλογών τους, τις οποίες πρέπει να υποστηρίζουν σθεναρά, προκειμένου να τις διασφαλίζουν. Ειδικά όταν πρόκειται για εθνικά προϊόντα, όπως η «ΦΕΤΑ», το ελαιόλαδο, το μέλι κλπ, τα οποία, λόγω υψηλού κέρδους, προκαλούν διαρκώς φαινόμενα και δυσλειτουργίες νοθείας και παραπλάνησης.