Ο Υπουργός ΥΠΑΑΤ, κ. Μάκης Βορίδης, οφείλει να δώσει εξηγήσεις.
Το Αγροτικό και Κτηνοτροφικό Κόμμα Ελλάδας (ΑΚΚΕΛ) έμεινε κατάπληκτο με την ακραία επίδειξη επιθετικής αναισθησίας εναντίον των αγροτών και ειδικότερα των γεωργών και αλιέων, με δηλώσεις αρχικά του υφυπουργού οικονομικών και στη συνέχεια από το ΙΟΒΕ δηλαδή το .. think tank του ΣΕΒ.
Σε μία μελέτη του ΙΟΒΕ ο αναπληρωτής καθηγητής ΕΜΠ, Άγγελος Τσακανίκας, Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ και Επιστημονικός Συνεργάτης του ΙΟΒΕ, προτείνει «… την εισαγωγή κάποιων τελών κυκλοφορίας στους παλαιούς ελκυστήρες, που να λειτουργήσει ως και αντικίνητρο στο να κρατά κάποιος τους παλαιούς ελκυστήρες … στη μελέτη εξετάστηκε ένα πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου που μπορεί να αφορά έως και 3.000 ελκυστήρες ετησίως και προβλέπει την επιβολή τελών κυκλοφορίας στον υφιστάμενο στόλο και στους νέους ελκυστήρες, ανάλογα με την ιπποδύναμη …». Δεν γνωρίζει ο κ. καθηγητής και το ΙΟΒΕ ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι ανταποδοτικά; Δηλαδή θα ασφαλτοστρώσουν τους δρόμους και τα μονοπάτια στα χωράφια και θέλουν να βάλουν τέλη ανταποδοτικά; Γνωρίζουν ότι πολλοί δρόμοι είναι ιδιωτικοί; Γνωρίζουν ότι με τα τέλη κυκλοφορίας στα τρακτέρ (!!!) χτυπούν τους φτωχούς γεωργούς που δε μπορούν να αλλάξουν τα οχήματά τους; Μήπως αυτός είναι ο τελικός στόχος του ΙΟΒΕ, δεδομένου ότι από εκεί ξεκίνησε ο περιβόητος Στουρνάρας;
Ο υφυπουργός Οικονομικών κ. Βεσυρόπουλος με την σειρά του έδωσε ένα ανάλογο πλήγμα στους παράκτιους αλιείς. Με δηλώσεις στην Επιτροπή Διαβούλευσης του φορολογικού νομοσχεδίου στην Βουλή έκανε προαναγγελία (;) για επιβολή ανάλογου χαρατσιού «τελών κυκλοφορίας» στα παράκτια αλιευτικά σκάφη (!!!), γεγονός που θα μπορέσει να αποτελέσει χαριστική στους Έλληνες παράκτιους αλιείς.
Πώς σκέφτονται αυτοί οι άνθρωποι; Έχουν επαφή με την πραγματικότητα των αγροτών (τόσο στην γη όσο και στην θάλασσα) και τις συνθήκες που βρίσκονται; Έχουν σκοπό να εξαφανίσουν τους αγρότες και την πρωτογενή παραγωγή;
Ο Υπουργός ΥΠΑΑΤ, κ. Μάκης Βορίδης, οφείλει να δώσει εξηγήσεις.