Από τη NOVACERTΕΠΕ ανακοινώνεται η ανάληψη των δύο έργων προώθησης της Φέτας ΠΟΠ:
- στις αγορές της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας, συνολικού προϋπολογισμού 2.999.861,00 € με ποσοστό χρηματοδότησης των επιλεγμένων δράσεων 75%από την ΕΕ και
- στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά, συνολικού προϋπολογισμού 3.469.470,00 € με ποσοστό χρηματοδότησης των επιλεγμένων δράσεων 85% από την ΕΕ.
Μετά την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων μεταξύ ΥΠΑΑΤ, ΕΛΓΟ “Δήμητρα” και αναδόχου, ο γενικός διευθυντής της NOVACERTκ. Ταμπαρόπουλος Αθανάσιος δήλωσε τα εξής: «Η εταιρία μας μέχρι σήμερα έχει να επιδείξει καθοριστική συμβολή στην εξωστρέφεια της οικονομίας, στηρίζοντας μέσω της προώθησης μεγάλους εξαγωγικούς κλάδους όπως το ελληνικό κρασί, τα νωπά ροδάκινα, ακτινίδια και κηπευτικά, την κομπόστα, τα βιολογικά προϊόντα κ.ά. Μπροστά στη νέα πρόκληση για την προώθηση της Φέτας ΠΟΠ, με τη μεγάλη εμπειρία και την υψηλή τεχνογνωσία της ομάδας έργου, αλλά και με την άριστη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, είμαστε βέβαιοι ότι θα δημιουργήσουμε μια καμπάνια αντάξια ενός εθνικού προϊόντος -brandname της πατρίδας μας».
Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο την τελευταία δεκαετία, η NOVACERT έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει ως εκτελεστικός οργανισμός:
- 16 προγράμματα Ενημέρωσης και Προώθησης ευρωπαϊκών αγροδιατροφικών προϊόντων στο πλαίσιο των Ευρωπαϊκών Κανονισμών (ΕΕ) 501/2008 και 1144/2014 και
- 14 προγράμματα προώθησης οίνου στο πλαίσιο του μέτρου «Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών» σύμφωνα με τους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς Καν. 1308/2013 και (ΕΚ) 1234/2007
- Με συνολικό προϋπολογισμόάνω των 50 εκ. ευρώ
Η δραστηριότητα της εταιρίας εκτείνεται σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη, με προωθητικές ενέργειες σεδεκάδες χώρες - στόχους, μεταξύ άλλων:Εσωτερική Αγορά Ε.Ε., ΗΠΑ, Καναδά, Μεξικό, Αυστραλία, Νότια Αφρική, Κορέα, Σιγκαπούρη, Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία, Σαουδική Αραβία Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αίγυπτο, Κουβέιτ.
Παράλληλα, η NOVACERTσήμερα αποτελεί τον μεγαλύτερο συμβουλευτικό φορέα στον ελληνικό αγροδιατροφικό τομέα,με παρεμβάσεις σε ολόκληρο το φάσμα της παραγωγής, στη μεταποίηση, την εμπορία και το μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων.