Τόνωσε το ηθικό των επιχειρηματιών. Ορισμένες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του Δήμου Σπάρτης στους κλάδους της αγροτικής παραγωγής
Ορισμένες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του Δήμου Σπάρτης στους κλάδους της αγροτικής παραγωγής και τροφίμων επισκέφτηκε,ο δήμαρχος Σπάρτης Πέτρος Δούκας.
Συνοδευόμενος από τους αντιδημάρχους Μιχάλη Βακαλόπουλο και Θανάση Καρλαύτη. Πρόκειται για επιχειρήσεις που τροφοδοτούν, με ελιές, λάδι, γάλα, πορτοκάλια, χυμούς, κρέατα, παστά χοιρινά, και αλλαντικά, όλη τη χώρα. Φυσικά, ακολουθήθηκαν όλα τα μέτρα προστασίας: Όλες οι συναντήσεις έγιναν στους υπαίθριους χώρους των μονάδων, κρατήθηκαν οι απαραίτητες αποστάσεις και φορέθηκαν μάσκες και γάντια, εκτός από τα λίγα λεπτά των δηλώσεων.
Οι λόγοι της επίσκεψης
Οι λόγοι της επίσκεψης, σύμφωνα με τον Δ. Σπάρτης, ήταν:
1. Να δείξουν την εκτίμησή τους (αυτό που έγραφε ο Καβάφης: τον έπαινο του δήμου και των σοφιστών), στους επιχειρηματίες και τους εργαζόμενους που κρατάνε όρθιες τις επιχειρήσεις αυτές, που συντηρούν πλήθος θέσεων εργασίας και τροφοδοτούν με τρόφιμα όλη την επικράτεια! Να δείξουν ότι νοιάζονται!
2. Να επιβεβαιώσουν ότι η Δημοτική Αρχή της Σπάρτης ήταν και παραμένει δίπλα τους και,
3. Να ακούσουν από αυτούς τι άλλο χρειάζονται από τον Δήμο και ποια μηνύματα θα ήθελαν να μεταφερθούν στη κεντρική Κυβέρνηση, δεδομένου ότι, καθώς η επέλαση του κορωνοϊού θα τραβήξει σε μάκρος, οι οικονομικές καταστροφές θα είναι ανυπολόγιστες (κλειστά μαγαζιά, αδυναμία του τραπεζικού συστήματος, ελαχιστοποίηση των συναλλαγών, δραστική μείωση της παραγωγής, κατάρρευση των εισοδημάτων από τον τουρισμό και τη ναυτιλία, κλπ.).
Σύντομη αναφορά
Έγινε, επίσης, σύντομη αναφορά και στις δράσεις που είχε σχεδιάσει η δημοτική αρχή για την αγροτική και οικονομική ανάπτυξη της Σπάρτης όπως:
1. Τη δημιουργία Συνδέσμου Αγροτικών Επιχειρήσεων Σπάρτης, ώστε να βοηθηθούν οι επιχειρήσεις σε θέματα εξαγωγών, βελτίωσης των συστημάτων μάρκετινγκ, επικοινωνίας και πληροφορικής τους, των συστημάτων προμηθειών εφοδίων, διοργάνωση σεμιναρίων για τη βελτίωση της αγροτικής παραγωγικότητας, αξιοποίηση των Προγραμμάτων τύπου ΕΣΠΑ, βελτίωση του brand name & brand recognition, κλπ.
2. Την επαφή με μεγάλες βιομηχανίες αυτοκινήτων, φορτηγών, αγροτικών εφοδίων, τράπεζες, κλπ., για να κάνουν ουσιαστικές εκπτώσεις στα Μέλη του Συνδέσμου..
3. Τη συνδιοργάνωση την Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2020, με τον ΕΟΕΣ Εύξεινη Πόλη, της συνάντησης με Θέμα: Το ελαιόλαδο με ισχυρισμό υγείας- Health claim, δηλαδή το ελαιόλαδο ως βιολειτουργικό τρόφιμο.
4. Την ενεργή στήριξη:
4.1. Της Γιορτής της Ελιάς και του Λαδιού στη Σελασσία
4.2. Της Αστικής Μη-Κερδοσκοπικής Εταιρείας Γιορτή Ελιάς και Λαδιού
4.3. Της Γιορτής του Κάστανου στην Άρνα
4.4. Της Γιορτής του Τσίπουρου στο Γεωργίτσι
4.5. Της πρωτοβουλίας lolivers.org
4.6. Άλλων αξιόλογων πρωτοβουλιών
5. Την διοργάνωση στις 26-28 Ιουνίου, σε συνεργασία με το Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ICC-The International Chamber of Commerce, Greece), της Spartagrotica, του μεγαλύτερου Συνεδρίου στην Ελλάδα για την Ανάδειξη της Αγροτικής Οικονομίας και των Προϊόντων της Λακωνικής Γης.
6. Τη δημιουργία κάποιου σήματος του τύπου Made in Sparta 300/2500,
7. Τη διερεύνηση δυνατότητας δημιουργίας παντοπωλείου τύπου της δεκαετίας 1950/60, που να διαθέτει όλα τα αγροτικά και βιοτεχνικά προϊόντα που παράγονται στη Σπάρτη, όλων των παραγωγών.