Μείωση στις πωλήσεις ψωμιού

Κάθετη πτώση στην αγορά ψωμιού είτε λόγω δίαιτας, είτε λόγω υγείας. Οι πολίτες απάντησαν στην έρευνα της MARC για λογαριασμό της Ομοσπονδίας Αρτοποιών ότι μείωσαν το ψωμί ακόμη και λόγω οικονομίας.
 

Το 20% των καταναλωτών δήλωσαν στην έρευνα ότι μείωσαν το ψωμι. Οι δύο βασικότεροι λόγοι μείωσης της κατανάλωσης ψωμιού είναι η μείωση των μελών της οικογένειας (37,1%) και η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών λόγω δίαιτας ή λόγω υγείας (36,7%). Έπονται οι λόγοι οικονομίας 22,9%, αριθμός διπλάσιος εκείνων που δήλωναν ότι η τιμή του ψωμιού αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα αγοράς πριν από δύο χρόνια.

 
Οι 9 στους 10 αρτοποιούς αναφέρουν πτώση του τζίρου τους σε σχέση με έναν χρόνο πριν. Αν συνυπολογίσουμε ότι ήδη από 2011 το 76,3% δήλωνε μείωση του τζίρου του, γίνεται αντιληπτό ότι τα αρτοποιεία αντιμετωπίζουν σημαντικό πρόβλημα.
 

Πιο συγκεκριμένα ο μέσος όρος μείωσης του τζίρου των αρτοποιείων καταγράφεται στο 36,73%. Η σχετικά μεγαλύτερη μείωση τζίρου καταγράφηκε στα προϊόντα ζαχαροπλαστικής και στα αρτοσκευάσματα.