Μεγάλες ανατροπές στη φορολόγηση των Ι.Χ. αυτοκινήτων εξετάζει ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης. Για να αντιμετωπίσει τις απώλειες κρατικών εσόδων από τις μαζικές καταθέσεις πινακίδων, ετοιμάζει νομοσχέδιο που προβλέπει να φορολογούνται τα αυτοκίνητα όχι βάσει του κυβισμού τους, αλλά βάσει της εργοστασιακής αξίας τους.
Το χτύπημα προβλέπεται να είναι διπλό καθώς πολλοί ιδιοκτήτες θα κληθούν να πληρώσουν και την έκτακτη εισφορά «πολυτελείας», αλλά και αυξημένο φόρο εισοδήματος λόγω τεκμηρίων.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος», στο «δόκανο της εφορίας αναμένεται να πιαστούν πρώτα τα «οικολογικά» Ι.Χ. με turbo κινητήρες και χαμηλές εκπομπές ρύπων, τα αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο και υγραέριο και τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.
Έτσι το κράτος υπολογίζει να εισπράξει τα διπλάσια χρήματα από όσα θα εισέπραττε μόνο από τον φόρο πολυτελείας, ο οποίος θα επιβάρυνε ιδιοκτήτες μεγάλων αυτοκινήτων. Από το νέο σχέδιο θα επιβαρυνθούν πολύ περισσότεροι ιδιοκτήτες, ακόμη και Ι.Χ. των 1200 κυβικών!
Αλλαγές στη φορολόγηση των Ι.Χ.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΟΠΕΚΕΠΕ: Διευκρινίσεις για την αξιοπιστία του συστήματος monitoring
23 Δεκεμβρίου 2024, 17:37
Επιτροπή Ανταγωνισμού: Έλεγχος σε εταιρεία τροφίμων για πιθανές αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές
23 Δεκεμβρίου 2024, 14:50
Εκδήλωση Ινστιτούτου ΕΝΑ: Η κτηνοτροφία της Θεσσαλίας κάτω από συνεχείς προκλήσεις
23 Δεκεμβρίου 2024, 14:17