Η φετινή «Black Friday» θα είναι κατά κύριο λόγο ηλεκτρονική, γεγονός που περιορίζει τη διάχυση του τζίρου της στο περίπου 20& των μικρομεσαίων εμπορικών επιχειρήσεων
Η φετινή «Black Friday» θα είναι κατά κύριο λόγο ηλεκτρονική, γεγονός που περιορίζει τη διάχυση του τζίρου της στο περίπου 20& των μικρομεσαίων εμπορικών επιχειρήσεων που πρόλαβαν έως σήμερα να αναπτύξουν ένα πλήρως λειτουργικό e-shop ή δίκτυο πωλήσεων μέσω των social media. Σαφώς η πανδημία έχει επιταχύνει τη στροφή των ΜμΕ στο ηλεκτρονικό εμπόριο και έχει διευρύνει τη γκάμα των επιλογών για τους καταναλωτές.
Ωστόσο, η μερίδα του λέοντος στο e-commerce εξακολουθεί να ανήκει σε πολύ λίγους εμπορικούς κολοσσούς που έχουν τεράστιες δυνατότητες αποθεματοποίησης προϊόντων και πολλαπλάσια κονδύλια για branding και digital marketing.
Καλούμε το αγοραστικό κοινό να ενισχύσει φέτος την επιχείρηση της γειτονιάς του που δραστηριοποιείται στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, εντοπίζοντας τις νέες ενδιαφέρουσες ευκαιρίες και προσφορές που του παρέχει στο διαδίκτυο το ελληνικό εμπόριο.
Η στήριξη των μικρομεσαίων εμπορικών επιχειρήσεων εν μέσω του lockdown είναι και στην “Black Friday” μια πράξη ευθύνης, με άμεσο θετικό αντίκτυπο στην προστασία της απασχόλησης και στην συνοχή των τοπικών κοινωνιών με τις οποίες ο εμπορικός κόσμος διατηρεί ισχυρούς, αδιάρρηκτους δεσμούς.
Άρθρο του Προέδρου της ΕΣΕΕ κ. Γιώργου Καρανίκα στον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής, 22/11/2020.