Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης συμμετείχαν στο workshop που διοργανώθηκε στο Βέλγιο.
Στο "1ο WEB GREEK GASTRONOMY WORKSHOP 2020" το οποίο διοργάνωσε στο Βέλγιο η εταιρεία "Tourism Media & Events" από τις 25 έως τις 27 Νοεμβρίου 2020 συμμετείχαν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας.
Με κύριο γνώμονα και στόχο την ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων του αγροδιατροφικού τομέα, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας αξιοποίησαν ακόμη μία σημαντική δυνατότητα να βρίσκονται στο πλευρό των ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων προσφέροντας εναλλακτικούς τρόπους ενίσχυσης της εξωστρέφειας τους.
«Οι νέες συνθήκες της παγκόσμιας αγοράς και η νέα πραγματικότητα, η οποία καθιστά τη φυσική παρουσία σε εκθεσιακά γεγονότα και την επαφή των επιχειρήσεων με διεθνείς αγοραστές αδύνατη, αλλά και η διαρκής ανάγκη για εμπορικές συναντήσεις και επικοινωνία, μας οδηγεί σε αναθεωρημένα εργαλεία προώθησης της γαστρονομίας, των τροφίμων και ποτών και του παραγωγικού τομέα της Περιφέρειάς μας, μέχρι την επαναφορά των live εκθεσιακών γεγονότων» τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Σωτήρης Μπάτος σχετικά με τη συμμετοχή στο "1o WEB GREEK GASTRONOMY WORKSHOP" .
Το "1ο WEB GREEK GASTRONOMY WORKSHOP" απευθύνεται στις αγροδιατροφικές επιχειρήσεις (παραγωγής-μεταποίησης-εμπορίας) που επιθυμούν διεθνή δικτύωση, αναγνωρισιμότητα αλλά και βέλτιστες προοπτικές ανάπτυξης για τα μέλη τους.
Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να προωθήσουν σε επαγγελματίες, εισαγωγείς, χονδρέμπορους-διανομείς, αγοραστές supermarket, food servers και καταστήματα deli, τα προϊόντα τους και τις γαστρονομικές τους προτάσεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι προσκεκλημένοι από την αγορά του Βελγίου ήταν δημοσιογράφοι, bloggers και μεγάλα μέσα ενημέρωσης. Το πρόγραμμα της διαδικτυακής εκδήλωσης περιλάμβανε τη συμμετοχή 25-30 αγοραστών προϊόντων γαστρονομίας και 15-20 διακεκριμένων μέσων ενημέρωσης από την αγορά του Βελγίου. Κατά την έναρξη της διαδικτυακής εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) για όλους τους συμμετέχοντες, με παρουσιάσεις προορισμών και προϊόντων γαστρονομίας της Ελλάδας σε εκπροσώπους μεγάλων και εξειδικευμένων τοπικών μέσων ενημέρωσης από το Βέλγιο, με την επιδίωξη για τη μέγιστη δημοσιότητα των συμμετεχόντων. Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες μπόρεσαν να πραγματοποιήσουν προκαθορισμένες διαδικτυακές συναντήσεις με επαγγελματίες από την αγορά του Βελγίου.