Απονεμήθηκαν τα Marketing Excellence Awards 2013

Είμαστε απόψε εδώ για να βραβεύσουμε τους διακριθέντες σε έναν σημαντικό χώρο όπως αυτός του marketing. Και αυτό είναι η πιο χειροπιαστή απόδειξη πως υπάρχουν ακόμη ανάμεσα μας άνθρωποι που παράγουν νέες ιδέες, νέα προϊόντα και καινοτομικές προσεγγίσεις του πολίτη, τόνισε ο κ. Θανάσης Σκορδάς, Υφυπουργός Ανάπτυξης στην Απονομή των Marketing Excellence Awards, που πραγματοποιήθηκε χθες (8 Οκτωβρίου) στο ξενοδοχείο Athens Hilton. Ο μοναδικός θεσμός βράβευσης του marketing στη χώρα μας, προκηρύχθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ για τέταρτη φορά και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.

 

Ο θεσμός αυτός αποτελεί ιδιαίτερο σημείο αναφοράς για το χώρο προσεγγίζοντάς τον με σφαιρικό τρόπο και βασίζεται εξ ολοκλήρου σε διεθνώς αναγνωρισμένα κριτήρια αξιολόγησης, λαμβάνοντας υπόψη τις πλέον σύγχρονες τεχνικές και τα πιο δοκιμασμένα επιστημονικά εργαλεία στο γνωστικό χώρο του marketing. Στο χαιρετισμό του, ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, κ. Νίκος Ματθαίος είπε «επιδιώκουμε να φέρουμε το marketing στο προσκήνιο, να δείξουμε το ρόλο και τη σημασία του στη λειτουργία μίας επιχείρησης και ενός οργανισμού, να μεταφέρουμε γνώση και εμπειρία στην επιχειρηματική αλλά και την ακαδημαϊκή κοινότητα. Στρατηγικός στόχος και όραμα του Ελληνικού Ινστιτούτου Marketing της ΕΕΔΕ από την πρώτη κιόλας διοργάνωση του 2007, ήταν τα βραβεία αυτά να αποτελούν τη σημαντικότερη διάκριση για την αριστεία στο πεδίο του marketing στην Ελλάδα, την ανώτατη διάκριση για κάθε marketer».

 

Σκοπός της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των επιχειρήσεων, των οργανισμών, καθώς και των ανθρώπων του marketing, οι οποίοι αποδεδειγμένα επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στην αγορά, υλοποιώντας καινοτόμες και αποτελεσματικές δράσεις marketing. «Τα βραβευμένα cases αποτελούν ένα φωτεινό οδηγό», επισήμανε ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΙΜ, κ. Μάρκος Φραγκουλόπουλος. «Και αυτά τα best practices απαιτεί η επιχειρηματική κοινότητα και η οικονομία μας να υιοθετήσουμε, αν θέλουμε να πρωταγωνιστήσουμε. Θα ήθελα να τονίσω με έμφαση πως στην εξίσωση του μάρκετινγκ θα πρέπει να θέσουμε την εξωστρέφεια, την ανταγωνιστικότητα, τη διαφορετικότητα, ώστε να δούμε πόσο σημαντικός παράγοντας είναι για την πρόοδο της χώρας και της πολυπόθητης ανάπτυξης».

 

Όλες οι ενέργειες και όχι μόνο του μάρκετινγκ, που αφορούν την επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξή της, κάνουν καλό στην κοινωνία και δημιουργούν  τέτοιες ισορροπίες και τέτοια πολλαπλασιαστικά effect, που μπορούν ραγδαία να αλλάξουν την εικόνα της χώρας, τόνισε ο πρόεδρος του ΔΣ της ΕΕΔΕ, κ. Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, ενώ ανακοίνωσε επίσης πως «από το 2014 η ΕΕΔΕ αναλαμβάνει μια πρωτοβουλία ανάπτυξης και προώθησης της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα. Είμαστε ανοιχτοί να συζητήσουμε με όλους τους φορείς, που βρίσκονται στο ελληνικό περιβάλλον γι’ αυτό, με στόχο να δημιουργηθούν νέες μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ώστε νέοι άνθρωποι να βρουν δουλειά».

 

Τα Marketing Excellence Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2007 και στη συνέχεια το 2009 και το 2011 από το ΕΙΜ, με εξαιρετική επιτυχία. Με επιστημονικό συνεργάτη την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, τα βραβεία «αγκαλιάζονται» από το σύνολο των φορέων του ευρύτερου χώρου του marketing στη χώρα μας, υποστηριζόμενα από το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) και το Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης & Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ). Η τελετή πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της Direction.

 

Η υποβολή των υποψηφιοτήτων, που εφέτος ξεπέρασε κάθε προσδοκία φθάνοντας τις 101 (από 61 επιχειρήσεις, εκ των οποίων οι 41 συμμετείχαν για πρώτη φορά από την έναρξη του θεσμού), αφορούσε προγράμματα marketing τα οποία υλοποιήθηκαν και ολοκληρώθηκαν στην Ελλάδα από 1/1/2011 έως 31/7/2013.

 

Τα Marketing Excellence Awards 2013 απονεμήθηκαν στις ακόλουθες κατηγορίες:

§    Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων και Αγορών στην BRAVO GREECE A.E. για το πρόγραμμα Dowe Egberts Flavors (το βραβείο παρέλαβε η κ. Κατερίνα Νικολάου, Marketing Director)

§    Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών και Αγορών στην INTERAMERICAN Ε.Ε.Α.Ζ. Α.Ε. για το πρόγραμμα Anytime Insurance Online (το βραβείο παρέλαβαν οι κ. Λουκάς Γερασίμου, Υποδιευθυντής Marketing Ομίλου, Αναστάσιος Ηλιακόπουλος, Direct Business Manager και Κώστας Κατσιμπόκης, Head of Digital Marketing)

§    Διαχείριση Δικτύων Διανομής & Trade Marketing στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε. για το πρόγραμμα i-bank store (το βραβείο παρέλαβε η κ. Νέλλη Τζάκου, Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής)

§    Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ στην NESTLE ΕΛΛΑΣ Α.Ε. για το λανσάρισμα νέας επικοινωνίας του Nescafe Frappe (το βραβείο παρέλαβαν οι κ. Ηλίας Παπαδόπουλος, Business Executive Manager Coffees, Γιάννης Μιχαλόπουλος, Nescafe Group Brand Manager και Θεοφάνης Λέκος, Nescafe Senior Brand Manager)

§    Διαχείριση σχέσεων με πελάτες στην Coca-Cola – ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΜΦΙΑΛΩΣΕΩΣ Α.Ε. για το πρόγραμμα Amitafun.gr – Το πιο ζουμερό παιχνίδι (το βραβείο παρέλαβαν οι κ. Φλωρεντία Καλφοπούλου, Marketing Manager Amita και Αλίσια Τάνη, Brand Manager Amita Fun!)

§    Green Marketing στην ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ Α.Β.Ε.Ε. για τα Πιστοποιημένα κατά FSC έντυπα (το βραβείο παρέλαβε ο κ. Ανανίας Αρβανιτίδης, Διευθύνων Σύμβουλος Διοίκησης Πωλήσεων & Marketing).

 

Το Marketing Excellence Grand Award απονεμήθηκε στην BRAVO GREECE A.E. για το πρόγραμμα Dowe Egberts Flavors, συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία από το σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες (το βραβείο παρέλαβε η Marketing Director της εταιρείας, κ. Κατερίνα Νικολάου).

 

Τέλος, το ειδικό βραβείο πολυετούς προσφοράς (Life Achievement Award) απονεμήθηκε στον κ. Αντώνη Γκορτζή, για την πολύτιμη συνεισφορά και συμβολή του στο χώρο του Marketing. O κ. Γκορτζής είναι σήμερα πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Επιχειρηματικής Ηθικής και του ελληνικού τμήματος (EBEN-GR). Είχε μακρόχρονη επαγγελματική θητεία στον Όμιλο UNILEVER στην Ελλάδα και το εξωτερικό, και θεωρείται μία από τις εξέχουσες φυσιογνωμίες στο χώρο του Marketing, της Επικοινωνίας και των ΜΜΕ. Έχει αναπτύξει σημαντική δράση σε πληθώρα συλλογικών οργάνων όπως ο ΣΔΕ, η ΕΕΔΕ, το ΕΒΕΠ και, μεταξύ άλλων, έχει διατελέσει Πρόεδρος του Παγκοσμίου Συνδέσμου Διαφημιζομένων (WFA) και του Ελληνικού Ινστιτούτου Marketing (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ. Το Life Achievement Award αποδίδεται κάθε φορά από το ΕΙΜ σε προσωπικότητα του χώρου του marketing, ακαδημαϊκό ή επαγγελματία.

 

Χορηγοί της διοργάνωσης ήταν οι εταιρίες Μαρινόπουλος ΑΕ και Hellas online, υποστηρικτές η Εθνική Τράπεζα, η Interamerican, η Crédit Agricole Life, η Coca-Cola 3E και η Bravo Greece, χορηγός δημιουργικού η Cream, χορηγός ψηφιακών μέσων η Think Digital, χορηγός ιστοσελίδας η 7onmedia, χορηγός εκτυπώσεων η Γραφοτυπική, χορηγός catering η Ελαιών Loft, χορηγοί οπτικοακουστικών μέσων η Viewmax Studios και Artracks Recording και χορηγός βραβείων η Σάμινθος.

Χορηγοί επικοινωνίας της διοργάνωσης ήταν η εφημερίδα Καθημερινή και τα έντυπα adbusiness, Business Today, Manager, Retail Business και Retail Today. Χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας οι ιστοσελίδες advertising.gr, kathimerini.gr, palo.gr και 7Indigo. Τηλεοπτικός χορηγός της εκδήλωσης ήταν το SBC TV.