Με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών από ποιοτικές τουριστικές αγορές.
Με την ευκαιρία της επανεκκίνησης του τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο από το φετινό καλοκαίρι, αλλά και των αισιόδοξων μηνυμάτων από την επισκεψιμότητα και την αύξηση της δυναμικής του τόπου μας στη διεθνή τουριστική αγορά, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας επανασυστήνεται ως ένας ασφαλής προορισμός που μπορεί να προσφέρει μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες στον επισκέπτη. Με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών από ποιοτικές τουριστικές αγορές.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ξεκίνησε ήδη τις στοχευμένες ενέργειες προβολής του προορισμού, εντός και εκτός συνόρων. Με πρώτη την παρουσία στην έκθεση Philoxenia στη Θεσσαλονίκη στις 13 Νοεμβρίου 2021. Η ημερίδα ήταν αφιερωμένη στην παρουσίαση του νεοσύστατου Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και τις δυνατότητες των κινηματογραφικών παραγωγών να λειτουργήσουν ως μοχλός ανάπτυξης για τις Περιφέρειες. Επόμενος σταθμός ήταν η Αθήνα στις 3 Δεκεμβρίου 2021, όπου παρουσιάστηκε θεματικά το τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας σε εγχώριους τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους. Αντίστοιχες εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν στις 8 Δεκεμβρίου 2021 στην Κοπεγχάγη και στις 15 Δεκεμβρίου 2021 στη Μαδρίτη με τη συνεργασία των Ελληνικών Πρεσβειών των δύο χωρών, με συμμετέχοντες τουριστικούς πράκτορες, influencers και δημοσιογράφους.
«Ύστερα από τα αισιόδοξα μηνύματα που λάβαμε από τις φετινές αφίξεις και τα έσοδα τους τελευταίους μήνες της τουριστικής περιόδου στην Κεντρική Μακεδονία, στοχεύουμε δυναμικά για την επόμενη σεζόν που αναμένεται να ξεκινήσει νωρίτερα το επόμενο έτος, όχι μόνο στην επαναπροσέγγιση των επισκεπτών που ήδη μας γνωρίζουν, αλλά και στην προσέλκυση επισκεπτών από ποιοτικές αγορές. Είναι επισκέπτες που θέλουν να γνωρίσουν την Ελλάδα, αλλά κατευθύνονται κυρίως προς τα νησιά της χώρας μας. Σκοπός μας είναι να τους εκπαιδεύσουμε, να πάμε στον τόπο τους, να γνωριστούμε και να τους παρουσιάσουμε τις εμπειρίες που θα βρουν στις εναλλακτικές δραστηριότητες στον Όλυμπο, στις τιρκουάζ παραλίες της Χαλκιδικής, στα βήματα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αρχαία Πέλλα, στην παρατήρηση σπάνιων πουλιών στην Κερκίνη, στα οινοποιία της Νάουσας και της Γουμένισσας. Παρουσιάζουμε την Κεντρική Μακεδονία θεματικά, με νέο υλικό προβολής, κάτω από νέο brand name και με ποικίλες δράσεις, όπως digital marketing, προβολή στα ΜΜΕ και δράσεις στο εξωτερικό. Είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι ότι τη νέα τουριστική περίοδο τα τουριστικά έσοδα και οι αφίξεις θα προσεγγίσουν τα επίπεδα του 2019, εάν οι συνθήκες της πανδημίας το επιτρέψουν», δήλωσε ο Τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.