Ολ.Κεφαλογιάννη: Βάζουμε νέες βάσεις στον τουρισμό

 

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Στη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης εθνικής στρατηγικής επικοινωνίας, με στόχο την κοινή προβολή της Ελλάδας στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, αναφέρθηκε η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας σε ημερίδα εργασίας, που διοργάνωσε το υπουργείο Τουρισμού  και ο ΕΟΤ, στο πλαίσιο της PHILOXENIA 2013.

Όπως είπε η κ.Κεφαλογιάννη στην ομιλία της, οι άξονες αυτής της εθνικής  στρατηγικής επικοινωνίας  είναι:
          1. Αντιμετώπιση όλων των στερεοτύπων που προκάλεσε η κρίση στην διεθνή κοινή γνώμη.
          2. Ενίσχυση του brand Ελλάδα σε ολόκληρο τον κόσμο.
          3. Σωστή παρουσίαση και ενίσχυση πολλών περιφερειακών προορισμών.
          4. Αύξηση αναγνωρισιμότητας τόσο του προορισμού Ελλάδα, με στόχο την τοποθέτηση του στους πέντε πιο γνωστούς, όσο και των περιφερειακών προορισμών.

Παράλληλα η υπουργός τόνισε ότι όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν τον κοινό βηματισμό ανάμεσα στο υπουργείο Τουρισμού, τις περιφέρειες και τους τουριστικούς φορείς της χώρας.

Η υπουργός Τουρισμού παρουσίασε  τις δράσεις του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ για την προβολή της Ελλάδας. Ειδικότερα επισήμανε τις πρωτοβουλίες που αναπτύσσονται για την ανάπτυξη της αγοράς στις ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Λατινική Αμερική.Συγκρεκριμένα:
    -      Την ανάπτυξη αγοράς στις γειτονικές χώρες, όπως η Τουρκία, το Ισραήλ, η Σερβία.
    -      Την ανάδειξη νέων τουριστικών προορισμών (secret Greece) και παρεχόμενων υπηρεσιών.
    -      Την εξασφάλιση μεγαλύτερου μεριδίου από τις παραδοσιακές αγορές.
    -       Την καλλιέργεια σχέσης εμπιστοσύνης με τους μεγάλους «παίχτες» της τουριστικής αγοράς.
    -       Την ανάπτυξη σχέσεων με εξειδικευμένους tour operators που ευνοούν τις νέες μορφές τουρισμού.

 Η υπουργός Τουρισμού απευθυνόμενη στις ιδιωτικές επιχειρήσεις τόνισε ότι οφείλουν να επικεντρώσουν  τις προσπάθειες τους στη διασφάλιση υπηρεσιών ποιότητας, σε ορθή τιμολογιακή πολιτική, στη τήρηση των εργασιακών σχέσεων και στη καταπολέμηση της μαύρης εργασίας.

Καταλήγοντας η κυρία Κεφαλογιάννη εξέφρασε την βεβαιότητα της ότι η Ελλάδα θα έχει καλά αποτελέσματα και το 2014, καθώς όπως τόνισε, τα πρώτα μηνύματα είναι θετικά.

Στην ημερίδα συμμετείχαν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, η Αντιπεριφερειάρχης Ν. Αιγαίου, Λίτσα Φτακλάκη,  η Αντιπεριφερειάρχης Στερεάς Ελλάδος, Φανή Παπαθωμά εκπρόσωποι από τις άλλες περιφέρειες και τους δήμους της χώρας, στελέχη της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, του HATTA, ΣΕΤΕ, ΞΕΕ, ΞΕΘ, AEGEAN και εκπρόσωποι τουριστικών επιχειρήσεων. Στις εργασίες της ημερίδας συμμετείχε,  ο πρόεδρος της Association of British Travel Agents (ΑΒΤΑ) Noel Iosephides,  ο Chad Shrive, υπεύθυνος του Trip Advisor για την Ελλάδα.