Ως αποτέλεσμα της συνεργασίας, η Wish έχει πλέον θέσει σε εφαρμογή μια νέα διεπαφή για την πρόληψη μη αυθεντικών και παραπλανητικών εκπτώσεων που διαφημίζονται από τους επιχειρηματικούς εταίρους της.
Μετά από διάλογο με την ολλανδική αρχή για τους καταναλωτές και τις αγορές (ACM), σε στενή συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το ευρωπαϊκό δίκτυο εθνικών αρχών προστασίας των καταναλωτών (CPC), η διεθνής διαδικτυακή πλατφόρμα αγορών Wish συμφώνησε να αυξήσει τη διαφάνεια των τιμών, ώστε να συμμορφώνεται με τους κανόνες της ΕΕ για τους καταναλωτές. Στο πλαίσιο της τακτικής παρακολούθησης των εμπορικών πρακτικών των διαδικτυακών πλατφορμών από τις αρχές προστασίας των καταναλωτών της ΕΕ, εντοπίστηκαν ορισμένες ανησυχίες σε σχέση με το δίκαιο της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών. Προέκυψαν επίσης ανησυχίες στο πλαίσιο του συντονισμένου ελέγχου του CPC ή της «σάρωσης» διαφημίσεων που σχετίζονται με τον κορονοϊό σε διαδικτυακές πλατφόρμες το 2020. Έπειτα από την έναρξη διαλόγου τον Απρίλιο του 2021, η Wish δεσμεύτηκε να θέσει τέλος σε παραπλανητικές πρακτικές, όπως η προώθηση ψευδών εκπτώσεων (για παράδειγμα, που δεν βασίζονται σε τιμή που είχε πράγματι χρεωθεί) και η χρήση κρυφής εξατομικευμένης τιμολόγησης με βάση τη συμπεριφορά του αγοραστή και την τοποθεσία στην οποία βρίσκεται.
Ο Επίτροπος Δικαιοσύνης κ. Ντιντιέ Ρεντέρς δήλωσε σχετικά: «Οι καταναλωτές πρέπει να ενημερώνονται εκ των προτέρων σχετικά με το ποσό που πρέπει να πληρώσουν για ένα προϊόν, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων, όπως οι εισαγωγικοί δασμοί και άλλα τέλη, και οι επιλογές τους δεν μπορούν να βασίζονται σε ψευδείς μειώσεις τιμών. Η διαφάνεια των τιμών αποτελεί βασικό πλεονέκτημα για μια εύρυθμη και ανταγωνιστική ενιαία αγορά, τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τις επιχειρήσεις. Χαιρετίζουμε την αλλαγή των πρακτικών της Wish όσον αφορά τη διαφάνεια των τιμών και αναμένουμε τη συνέχιση των προσπαθειών για τη διασφάλιση της ασφάλειας των προϊόντων, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις τους στο πλαίσιο της Δέσμευσης για την ασφάλεια των προϊόντων.»
Ως αποτέλεσμα της συνεργασίας, η Wish έχει πλέον θέσει σε εφαρμογή μια νέα διεπαφή για την πρόληψη μη αυθεντικών και παραπλανητικών εκπτώσεων που διαφημίζονται από τους επιχειρηματικούς εταίρους της, καθώς και για την παύση της χρήσης τεχνικών εξατομίκευσης των τιμών. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιβολή της προστασίας των καταναλωτών είναι διαθέσιμες εδώ, καθώς και στο σχετικό δελτίο Τύπου της ACM. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις δεσμεύσεις της Wish για τη διασφάλιση της ασφάλειας των προϊόντων στη σχετική ιστοσελίδα για τη Δέσμευση για την ασφάλεια των προϊόντων.