Το ενδιαφέρον των Αμερικανών επαγγελματιών ήταν πολύ μεγάλο για την Κεντρική Μακεδονία.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, έχοντας ως στόχο την προσέγγιση της τουριστικής αγοράς της Βόρειας Αμερικής, που αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες του κόσμου, συμμετείχε στο «GREEK LUXURY TOURISM & GASTRONOMY WORKSHOP», που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Νέα Υόρκη.
Στις εκδηλώσεις, στις οποίες συμμετείχαν πάνω από 30 τουριστικά γραφεία και δημοσιογράφοι από την Πολιτεία της Νέας Υόρκης, οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν μαζί τους και να τους παρουσιάσουν τον προορισμό και τα θεματικά τουριστικά του προϊόντα σε προκαθορισμένες Β2Β συναντήσεις. Στη συνέχεια έγινε δεκάλεπτη παρουσίαση του προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας σε όλους τους παρευρισκομένους και ακολούθησαν συζητήσεις με τους δημοσιογράφους.
Το ενδιαφέρον των Αμερικανών επαγγελματιών ήταν πολύ μεγάλο για την Κεντρική Μακεδονία. Έδειξαν μάλιστα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη μακραίωνη ιστορία και τον πολιτισμό της τόπου μας, καθώς και για την ιδιαίτερη γαστρονομία της περιοχής που δεν περιορίζεται μόνο στα προϊόντα της Μεσογειακής Κουζίνας, αλλά περιλαμβάνει τις πάμπολλες αυθεντικές γεύσεις της Μακεδονικής Κουζίνας και τα πιάτα της Θεσσαλονίκης με την ιδιαίτερη φήμη, της πρώτης πόλης της Ελλάδας που έγινε μέλος του δικτύου Creative Cities of Gastronomy της UNESCO.
Οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, μαζί με τον Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής Ιωάννη Γιώργο συμμετείχαν σε εθιμοτυπική συνάντηση στο Γραφείο του ΕΟΤ στη Νέα Υόρκη, όπου τους υποδέχθηκε ο Προϊστάμενος του Γραφείου Κωνσταντίνος Χαροκόπος. Μαζί του συζήτησαν τις προοπτικές προσέγγισης της Αμερικάνικης αγοράς και τη δυνατότητα πιο στενής και στοχευμένης συνεργασίας.
Στις εκδηλώσεις αυτές συμμετείχαν εκτός από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, ο Δήμος Ρεθύμνου, ο Διεθνής Αερολιμένας των Αθηνών, η εταιρία κρουαζιέρας Celestyal Group, καθώς και μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες από τη Θεσσαλονίκη, τη Χαλκιδική και τη Ρόδο.
«Η αγορά των ΗΠΑ είναι μια πολύ μεγάλη τουριστική αγορά και πλέον έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για να προβάλλουμε τον προορισμό μας σε αυτή με αξιώσεις. Στρατηγικός μας στόχος είναι η απευθείας διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Νέα Υόρκη, προκειμένου να ''ανοίξει'' η αγορά αυτή. Σε αυτή την προσπάθεια με επικεφαλής τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα, έχουμε συστήσει μια άτυπη ομάδα εργασίας μαζί με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ Βόρειας Αμερικής και τη Fraport. Κάνουμε συντονισμένες ενέργειες όλοι μαζί και ήδη τα πρώτα αποτελέσματα αρχίζουν να εμφανίζονται. Μεγάλες αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ έχουν αρχίσει να δείχνουν ενδιαφέρον και ο αμέσως επόμενος στόχος μας είναι η συνάντηση με μέλη των Δ.Σ. τους. Πιστεύουμε ότι αυτή η απευθείας διασύνδεση θα αλλάξει άρδην τις τουριστικές ροές στην Κεντρική Μακεδονία», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.