Στο πλαίσιο της δράσης στελέχη της Περιφέρειας και εκπρόσωποι των οινοπαραγωγών «συστήνουν» τους οίνους της Αττικής γης σε ειδικές εκδηλώσεις στις οποίες γίνεται αναφορά και στην Προστατευμένη Γεωγραφική Ένδειξη (ΠΓΕ).
Συνεχίζεται η καμπάνια εξωστρέφειας της Περιφέρειας Αττικής για την προώθηση του Αττικού Οίνου, μέσω του συγχρηματοδοτούμενου (70% κοινοτικοί και 30% εθνικοί πόροι) προγράμματος «Προώθησης Οίνων Ποιότητας», το οποίο έχει υλοποιηθεί μέχρι τώρα σε Η.Π.Α., Καναδά, Ηνωμένο Βασίλειο και το τελευταίο δίμηνο σε Ιαπωνία, και Κορέα.
Στο πλαίσιο της δράσης στελέχη της Περιφέρειας και εκπρόσωποι των οινοπαραγωγών «συστήνουν» τους οίνους της Αττικής γης σε ειδικές εκδηλώσεις στις οποίες γίνεται αναφορά και στην Προστατευμένη Γεωγραφική Ένδειξη (ΠΓΕ).
Για το ζήτημα αυτό ο περιφερειάρχης Γιώργος Πατούλης επισημαίνει ότι η στήριξη των παραγωγών αποτελεί προτεραιότητα της Περιφέρειας για την οποία «ο αγροδια-τροφικός τομέας είναι κομβικός πυλώνας της περιφερειακής οικονομίας, που δη-μιουργεί νέες επαγγελματικές και επενδυτικές ευκαιρίες, ενώ παράλληλα δίνει προ-στιθέμενη αξία στον γαστρονομικό και οινικό τουρισμό, αυτό το αναπόσπαστο κομμάτι του ισχυρού brandname της Αττικής». Η Περιφέρεια, συμπληρώνει, προστατεύει και μεριμνεί για την ανάδειξη των προϊόντων της Αττικής Γης στην υφήλιο, δίνοντας έμφαση σε δράσεις που φέρνουν στο προσκήνιο τις τοπικές αγροδιατροφικές επιχειρή-σεις ενώ παράλληλα τις συνδράμει για την ανάδειξη και προώθηση των εξαγωγών».
Οι προωθούμενοι οίνοι της Αττικής, είναι ο ΠΓΕ Αττικής, ο ΠΓΕ Ρετσίνα Αττικής, ο ΠΓΕ Μαρκόπουλο και ο ΠΓΕ Πλαγιές Κιθαιρώνα.
Η Περιφέρεια Αττικής, ως επικεφαλής της συνέργειας με την Ένωση Οινοπαραγωγών Αμπελώνα Αττικής και μεμονωμένων οινοποιείων της στις εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα στην Κορέα και την Ιαπωνία, διαπιστώθηκε η δημιουργία αρκετών προσδοκιών για την διείσδυση των κρασιών εκεί.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η θερμή υποδοχή της εμ-βληματικής λευκής ποικιλίας «Σαββατιανό» στην Ιαπωνία σε συνδυασμό με το ενδια-φέρον που εκδηλώθηκε για την ΠΓΕ Ρετσίνα Αττικής, η οποία αποδείχθηκε ιδιαίτερα συμβατή με τις διατροφικές επιλογές των Κορεατών και κυρίως των Ιαπώνων, δείχνει τις θετικές προοπτικές για μελλοντικές εμπορικές συμφωνίες με τα οινοποιεία της περιοχής.