Η Διώρυγα του Παναμά είναι ένας από τους ταχύτερους και λιγότερο δαπανηρούς τρόπους για τη διακίνηση σιτηρών και άλλων γεωργικών προϊόντων, τα οποία φεύγουν από το λιμάνι της Νέας Ορλεάνης με προορισμό την Κίνα.
Οι ΗΠΑ είναι ο μεγαλύτερος χρήστης της Διώρυγας του Παναμά, με το σύνολο των εμπορευματοκιβωτίων που εξάγει και εισάγει η χώρα να αντιπροσωπεύει περίπου το 73% της κίνησης της Διώρυγας του Παναμά.
Πιο συγκεκριμένα, το 40% της συνολικής κυκλοφορίας εμπορευματοκιβωτίων των ΗΠΑ ταξιδεύει μέσω της Διώρυγας του Παναμά κάθε χρόνο, αξίας 270 δισεκ. Δολαρίων σε ετήσια βάση.
Η Διώρυγα του Παναμά είναι ένας από τους ταχύτερους και λιγότερο δαπανηρούς τρόπους για τη διακίνηση σιτηρών και άλλων γεωργικών προϊόντων, τα οποία φεύγουν από το λιμάνι της Νέας Ορλεάνης με προορισμό την Κίνα.
Σημειώνεται ότι από την Κυριακή 25 Ιουνίου τέθηκαν σε ισχύ οι περιορισμοί στα μεγάλα πλοία λόγω της χαμηλής στάθμης νερού που προκαλείται από τη συνεχιζόμενη ξηρασία. Οι συγκεκριμένοι περιορισμοί οδηγούν σε μείωση 40% περίπου του φορτίου που μεταφέρουν τα μεγάλα πλοία με κοντέινερ -εξέλιξη που ανεβάζει το κόστος των μεταφορικών, επηρεάζοντας σε δεύτερο βαθμό τις τιμές των προϊόντων. Ωστόσο, τα νέα μέτρα δεν επηρεάζουν τις μεταφορές LNG, καθώς σε αυτόν τον ενεργειακό τομέα δεν ισχύουν οι περιορισμοί με τα λιγότερα φορτία.