Η Κολομβία εγκαινιάζει εθνική «μάρκα» αβοκάντο

Εξαγωγές σε περισσότερες από 30 χώρες και πηγή εισοδήματος για περισσότερους από 240.000 ανθρώπους

Η Κολομβία εγκαινίασε ένα νέο εμπορικό σήμα χώρας για τις εξαγωγές αβοκάντο Hass. Η βιομηχανική ένωση Corpohass δήλωσε ότι το σήμα Avocados From Colombia αντιπροσωπεύει την περιβαλλοντική, κοινωνική και οικονομική βιωσιμότητα - όλα συνώνυμα της παραγωγής αβοκάντο της χώρας.

Τα αβοκάντο Hass είναι το τρίτο πιο εξαγώγιμο φρούτο από την Κολομβία και η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή ξένου εισοδήματος για τη χώρα. Αποστέλλονται σε περισσότερες από 30 χώρες παγκοσμίως και αποτελούν πηγή εισοδήματος για περισσότερους από 240.000 ανθρώπους.

Η νέα ετικέτα είναι μια προσπάθεια να διαφοροποιηθεί η προσφορά αβοκάντο της Κολομβίας από άλλες προελεύσεις και να αναδειχθεί η υψηλή ποιότητα και η σημαντική συμβολή τους στην οικονομική, περιβαλλοντική και κοινωνική ευημερία της χώρας.

Η Katheryn Mejía Vergel, εκτελεστική διευθύντρια της Corpohass, σχολίασε: «Τα κολομβιανά φρούτα θα εξάγονται με αυτό το εμπορικό σήμα ως διαφοροποιητικό στοιχείο. Οι διανομείς, τα σούπερ μάρκετ και οι καταναλωτές, το προτιμούν αναδεικνύοντας τη συμβολή του στη βιώσιμη ανάπτυξη: προστασία των φυσικών πόρων, αντίκτυπος οικονομικός, δημιουργία θέσεων εργασίας, μεταξύ άλλων παραγόντων που προσφέρουν ευημερία και ποιότητα».

Η εμπορική ένωση ProColombia δήλωσε ότι η έμπνευση πίσω από τη νέα ετικέτα προέρχεται από «το πάθος και την υπερηφάνεια των Κολομβιανών για τον πολιτισμό και την αυθεντικότητά τους, για τον φυσικό πλούτο της επικράτειάς τους, μιας από τις πιο βιοποικίλες περιοχές του πλανήτη, που φιλοξενεί τον μεγαλύτερο αριθμό ειδών πτηνών στη Γη. Η ουσία του προκύπτει από την ικανότητα των ανθρώπων του τομέα να μεταμορφώνονται και να βρίσκουν το φως, ακόμη και στις πιο σκοτεινές στιγμές».

«Στην ProColombia είμαστε βέβαιοι ότι πρωτοβουλίες όπως αυτή είναι το κλειδί για να συνεχίσουμε να τοποθετούμε τη χώρα και τα εδάφη της στις διεθνείς αγορές και να συνεχίσουμε να αυξάνουμε τις επιχειρήσεις με την Κολομβία, τη χώρα της ομορφιάς, με έμφαση στη βιωσιμότητα. Βασιστείτε σε εμάς για να συνεχίσουμε να σας υποστηρίζουμε σε αυτή την πορεία προς την επιτυχία", δήλωσε η Carmen Caballero, πρόεδρος της ProColombia.

Η μάρκα εγκαινιάστηκε επίσημα σε μια τελετή στο ARC Gloria, τη ναυαρχίδα 76 μέτρων του κολομβιανού ναυτικού, στο βελγικό λιμάνι της Αμβέρσας. Το λιμάνι επιλέχθηκε επειδή είναι το κύριο λιμάνι εισόδου για τις αποστολές κολομβιανών αβοκάντο προς την Ευρώπη - τη μεγαλύτερη αγορά της Κολομβίας.

«Η υποστήριξη αυτής της δρομολόγησης αποτελεί πηγή υπερηφάνειας και χαράς για την Πρεσβεία της Κολομβίας. Το ARC Gloria φέρνει στην Ευρώπη όλη τη γεύση του κολομβιανού Hass, την αγάπη με την οποία το καλλιεργούν οι παραγωγοί μας, την αφοσίωση με την οποία προστατεύουν τα δάση, την πανίδα, το νερό και τα βουνά μας", δήλωσε ο Jorge Rojas Rodríguez, πρέσβης της Κολομβίας στο Βέλγιο.

«Κάθε καρπός αντιπροσωπεύει το πνεύμα των καλλιεργητικών τους χεριών, τα οποία σφυρηλατούν ένα καλύτερο μέλλον για την οικογένεια και την κοινότητά τους».