Νέα προωθητική καμπάνια για τα ισπανικά κρασιά

Η Διεπαγγελματική Οίνου Ισπανίας επιδιώκει να αναδείξει τον ρόλο του κρασιού σε πολλά καταναλωτικά πλαίσια

Καθώς η ισπανική κατανάλωση κρασιού δείχνει σημάδια ανάκαμψης, με θετικές προοπτικές για τα επόμενα χρόνια, η εθνική διεπαγγελματική οργάνωση οίνου προκηρύσσει διαγωνισμό για την επιλογή διαφημιστικής που μπορεί να υποστηρίξει καλύτερα αυτή την τάση τα επόμενα δύο χρόνια.

Σύμφωνα με μελέτες αγοράς, η κατανάλωση κρασιού στην Ισπανία θα παρουσιάσει σύνθετο ετήσιο ρυθμό αύξησης της τάξης του 4% σε αξία μεταξύ 2024 και 2032 για να ξεπεράσει την αξία των 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο τέλος της περιόδου, από 10,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Προβλέπεται μεγαλύτερη συμμετοχή των νεότερων γενεών, που οδηγούν στην επιστροφή της ανάπτυξης κατανάλωσης κρασιού. Στο πλαίσιο αυτό, η ισπανική διεπαγγελματική οργάνωση οίνου, πολύ ενεργή στην προώθηση του οίνου της Ισπανίας, προκήρυξε διαγωνισμό για την επιλογή της εταιρείας δημιουργικού που θα επιβλέπει τις προωθητικές ενέργειες το 2025 και το 2026. Η στρατηγική που υιοθετείται από τη Διεπαγγελματική οίνου συμπυκνώνεται στην ιδέα, ότι κίνητρο για κατανάλωση αποτελεί κάθε προτίμηση που πρέπει να προσδιοριστεί και θεωρείται ευκαιρία για τον καταναλωτή. Οι αιτήσεις πρέπει να αποσταλούν πριν από τις 5 Ιουλίου για τη φάση της προεπιλογής και η επιλεγμένη εταιρεία θα γίνει γνωστή στα τέλη Οκτωβρίου