Το σύμβολο του δολαρίου είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σύμβολα στον κόσμο, που εμφανίζεται σε πληκτρολόγια και πληκτρολόγια, μενού και τιμές από το Σάο Πάολο προς τη Σιγκαπούρη, το Σίδνεϊ έως το Σαν Φρανσίσκο. Πώς όμως δημιουργήθηκε;
Η ελβετική Nestle ανακοίνωσε μία νέα επένδυση 230 εκατομμυρίων γουάν (περίπου 35,11 εκατομμυρίων δολαρίων) σε προϊόντα τροφής για ζώα συντροφιάς, προκειμένου να επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων που θα παράγει στην Κίνα.
Οι περιορισμοί στη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων, προκειμένου να συγκρατηθεί η διάδοση της πανδημίας COVID-19 προκάλεσαν σημαντική αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων.