Συμπληρώνοντας την γκάμα ελαστικών που προσφέρει για τις περιφερειακές μεταφορές, η Michelin παρουσιάζει το X Multi Energy, ένα ελαστικό που, μαζί με το X Multi, αντικαθιστούν το X Multiway 3D. Το νέο ελαστικό αποτελεί ιδανική επιλογή για τους επαγγελματίες που πραγματοποιούν περιφερειακές μεταφορές, δίνοντας έμφαση στην εξοικονόμηση καυσίμου και στη διάρκεια ζωής. Το Michelin X Multi προσφέρει έως και 20% περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με το X Multiway 3D, ενώ, το X Multi Energy προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου μέχρι και 1,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του (με βάση τον υπολογισμό VECTO *).
Η επιλογή του κατάλληλου ελαστικού εξαρτάται από τη χρήση για την οποία προορίζεται (χρόνος στους αυτοκινητόδρομους, αριθμός παραδόσεων ανά ημέρα κ.λπ.) και τη σημασία που έχει για τους επαγγελματίες η διάρκεια ζωής και η εξοικονόμηση καυσίμων.
Τα καύσιμα αποτελούν το δεύτερο υψηλότερο κόστος για τους μεταφορείς εμπορευμάτων, ενώ οι τάσεις της αγοράς περιλαμβάνουν πιο «καθαρές» και πιο «πράσινες» μεταφορές, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αναπτύσσει μία χάρτα για τη μείωση των εκπομπών CO2 των οδικών μεταφορών. Η ΕΕ έχει αναπτύξει το VECTO*, ένα εργαλείο που υπολογίζει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των φορτηγών. Από την 1η Ιανουαρίου 2019, όλοι οι κατασκευαστές οχημάτων πρέπει να δηλώνουν τις εκπομπές CO2 για τα καινούργια φορτηγά τους ** που πωλούνται στην ευρωπαϊκή αγορά, όπως υπολογίζεται από το εργαλείο VECTO. Αυτό σημαίνει ότι οι επαγγελματίες των περιφερειακών μεταφορών έχουν, πλέον, τη δυνατότητα να επιλέξουν ελαστικά που υποστηρίζουν δυναμικά την εξοικονόμηση καυσίμων και τη μείωση του CO2. Για τους μεγάλους στόλους μεταφορών και τους επαγγελματίες, αυτή η επιλογή αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία, καθώς οι περισσότεροι εργοδοτικοί διαγωνισμοί και οι συμβάσεις υποβολής προσφορών θα απαιτούν αποδεικτικά για χαμηλές εκπομπές CO2.
Τα έξοδα για καύσιμα είναι πολύ σημαντικά για όλες τις εταιρείες επαγγελματικών μεταφορών, αλλά πολύ λίγοι γνωρίζουν ότι τα ελαστικά είναι υπεύθυνα για το 1/3 της κατανάλωσης καυσίμου ενός συρμού (τράκτορα και επικαθήμενου). Η αεροδυναμική αντίσταση και οι εσωτερικές μηχανικές τριβές είναι υπεύθυνες για την υπόλοιπη κατανάλωση. Η εξοικονόμηση καυσίμων, όπως υπολογίζεται με το εργαλείο VECTO της ΕΕ, είναι 1,1 λίτρο καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα σε σχέση με το μέσο όρο των τριών premium ανταγωνιστών, το οποίο ισοδυναμεί με εξοικονόμηση άνω των 3.000 ευρώ για έναν κύκλο ζωής ενός φορτηγού***. Αυτή η εξοικονόμηση καυσίμων που επιτυγχάνει αναδεικνύει το Michelin X Multi Energy στο κορυφαίο ελαστικό για περιφερειακές μεταφορές.
Οι κορυφαίες επιδόσεις του νέου ελαστικού είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού τριών καινοτόμων τεχνολογιών της Michelin: Infinicoil, Regenion και Powercoil αξιοποιούνται στα ελαστικά για τον κατευθυντήριο, τον κινητήριο και τον άξονα ρυμουλκούμενου.
- Η τεχνολογία Infinicoil περιλαμβάνει μία συνεχή ατσάλινη ζώνη – που μπορεί να φτάσει και τα 400 μέτρα μήκος – η οποία περιστρέφεται γύρω από το ελαστικό για να του παρέχει μεγαλύτερη σταθερότητα, περισσότερα χιλιόμετρα και, άρα, μεγαλύτερη οικονομία καυσίμων.
- Με την τεχνολογία Regenion, αυτό-αναγεννώμενα μπλοκ πέλματος εξασφαλίζουν την απαραίτητη πρόσφυση σε όλη τη διάρκεια ζωής των ελαστικών, σε όλες τις συνθήκες, χάρη στις τεχνικές τρισδιάστατης (3D) εκτύπωσης μετάλλου στο καλούπι. Νέες αυλακώσεις εμφανίζονται κατά τη διάρκεια ζωής των ελαστικών για καλύτερη κινητικότητα.
- Η τεχνολογία Powercoil περιλαμβάνει μια νέα γενιά πιο ανθεκτικών ατσάλινων συρμάτων σκελετού που μειώνει το βάρος, επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη αντοχή του σκελετού και χαμηλότερη αντίσταση στην κύλιση.
Το Michelin X Multi Energy δίνει τη δυνατότητα ξανασκαλίσματος και αναγόμωσης, και φυσικά διαθέτει σήμανση 3PMSF και M+S, που διασφαλίζει υψηλό επίπεδο πρόσφυσης σε όλες τις καιρικές συνθήκες.
Σαν αποτέλεσμα της πολύ χαμηλής αντίστασης στην κύλιση και της οικονομίας καυσίμου που προσφέρει, όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές φορτηγών έχουν ήδη επιλέξει το Michelin X Multi Energy για πρώτη τοποθέτηση.
Το Michelin X Multi Energy είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά αντικατάστασης, σε διαστάσεις 315/70 R 22.5, τόσο στον κατευθυντήριο όσο και στον κινητήριο άξονα.