Το νέο D-MAX φέρει πολλαπλές σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος (μάσκα, φωτιστικά σώματα με λυχνίες LED) καθώς και στις πλευρικές θύρες ενώ είναι διαθέσιμο με νέες ζάντες 18 ιντσών (αντί των 17 ιντσών για την υπάρχουσα γενιά).
Παράλληλα, στο εσωτερικό νέος είναι ο πίνακας οργάνων καθώς και η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας με τον σχετικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει στοιχεία όπως το νέο σύστημα πολυμέσων από την Pioneer με εργοστασιακή κάμερα οπισθοπορείας.
Παράλληλα, ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του D-MAX, οι πολλαπλές εκδόσεις αμαξώματος (Single, Extended & Double Cab) θα διατηρηθούν και στη νέα γενιά ενώ, αξίζει να σημειώσουμε ότι εκτός των ανανεωμένων εκδόσεων εξοπλισμού με τις ονομασίες Utility, Activity και Gravity, αναμένεται επιπλέον μια ειδική -δυναμική- έκδοση στην ελληνική αγορά με την ονομασία «Arena», που θα φέρει επιπλέον ειδικό εξοπλισμό, τόσο για το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό.
Η σαφής υπεροχή της ISUZU έναντι πολλών ανταγωνιστών της σε ότι αφορά στην ποιότητα και αποδοτικότητα των πετρελαιοκινητήρων που προσφέρει, δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί την ειδοποιό διαφορά και στην περίπτωση της νέας γενιάς του D-MΑΧ.
Η ISUZU στα 100α της γενέθλια παρουσίασε το νέο D-MAX που θα είναι διαθέσιμο με έναν ολοκαίνουργιο «Ddi Blue Power» πετρελαιοκινητήρα, με χωρητικότητα μόλις 1,9λτ. Και μεταβλητής γεωμετρίας turbo «VGS». Το εν λόγω μηχανικό σύνολο αποδίδει ισχύ 164 ίππων (+1 σε σχέση με τον προκάτοχο του) και 360 Nm ροπή ενώ διακρίνεται για τις πολλαπλές τροποποιήσεις και τα ειδικά κράματα μετάλλων που έχουν χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή του, γεγονός που έχει συμβάλλει στη μείωση του βάρους του κατά 20%, στη μείωση του θορύβου αλλά και της μακροβιότητάς του.
Με δεδομένη την παροιμιώδη αξιοπιστία των μηχανικών συνόλων της ISUZU και το γεγονός ότι ο νέος, Euro 6, κινητήρας του D-MAX δεν απαιτεί την προσθήκη διαλύματος AdBlue κατά την επεξεργασία των καυσαερίων (σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό), καθιστά σαφές πλεονέκτημα του ιαπωνικού Pick-Up σε αυτόν τον τομέα.
Επιπρόσθετα, ο νέος αυτός κινητήρας θα συνδυάζεται με χειροκίνητα και «έξυπνα» αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων με έξι σχέσεις, επιτυγχάνοντας χαμηλότερη μέση κατανάλωση καυσίμου που ξεκινά από 6,2 λτ/100 χλμ!
Τέλος, είναι ευκόλως κατανοητό πως η νέα γενιά του ISUZU D-MΑΧ θα εφοδιάζεται με ένα πλήρες πακέτο προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού κάτω από όλες τις συνθήκες όπως τα ESP, Hill Descent Assist, Hill Ascent Assist που θα κάνουν τη ζωή του οδηγού εντός και εκτός δρόμου, ακόμα πιο εύκολη.