Η Massey Ferguson, παγκόσμιο brand της AGCO (NYSE:AGCO), με υπερηφάνεια παρουσιάζει την επέκταση της βραβευμένης Σειράς MF 8S και την αύξηση της ιπποδύναμης με την προσθήκη νέων ελκυστήρων 285hp και 305hp. Ταυτόχρονα προσθέτει την έκδοση του κιβωτίου Dyna-VT Super ECO με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση σε όλη τη σειρά MF 8S.
Με τους νέους ελκυστήρες MF 8S.285 και MF 8S.305, η Σειρά MF 8S περιλαμβάνει τώρα μία γκάμα έξι μοντέλων, που αποδίδουν από 205 – 305 ίππους και σύστημα διαχείρισης κινητήριας ισχύος Engine Power Management (EPM) που αυξάνει την ισχύ κατά 20 ίππους το μέγιστο (ανάλογα με το μοντέλο).
«Ήταν μεγάλη τιμή για την Massey Ferguson η κατάκτηση του βραβείου Tractor of the Year για τον ελκυστήρα MF 8S το 2020», δήλωσε ο Thierry Lhotte, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Massey Ferguson, Ευρώπης & Μέσης Ανατολής.
«Τώρα, με αυτούς τους δύο ισχυρότερους ελκυστήρες, χτίζουμε πάνω σε αυτή την επιτυχία. Και οι δύο χαρακτηρίζονται από τα ίδια υψηλά πρότυπα που έχουν αναγνωριστεί με μία περίοπτη διάκριση προϊοντικής σχεδίασης Red Dot: Product Design Award», δήλωσε.
«Πέρσι τον Ιούλιο εξήγησα πώς η Massey Ferguson εισήλθε σε μία νέα εποχή με εύχρηστους και αξιόπιστους ελκυστήρες. Με ιδιαίτερη χαρά, σας λέω υπό πραγματικές συνθήκες, η Σειρά MF 8S παίρνει πολύ θετικά σχόλια από αγρότες καθώς μέσα από την εμπειρία τους ανακαλύπτουν νέα επίπεδα άνεσης και απόδοσης και αντιλαμβάνονται τι σημαίνει συνδεδεμένη, έξυπνη γεωργία.
«Με τα νέα μοντέλα MF 8S.285 και MF 8S.305 επεκτείνουμε τα εν λόγω οφέλη σε αυτή την πολύ σημαντική κατηγορία ακούραστων γεωργικών ελκυστήρων. Επιπλέον, το προαιρετικό αξιόπιστο και εύχρηστο κιβώτιο Dyna-VT σε όλα τα μοντέλα αυξάνει περαιτέρω την παραγωγικότητα και την απόδοση για κάθε είδους εργασίες» πρόσθεσε,” πρόσθεσε.
Στην κατηγορία ιπποδύναμης 270hp - 305hp, η Massey Ferguson προσφέρει τώρα μία έκδοση κινητήρα 7.4L με τον ελκυστήρα MF 8S με μεταξόνιο 3.05μ., ή ένα κινητήρα 8.4L με τον ελκυστήρα MF 8700 S με μεταξόνιο 3.10μ. – σε όλες τις περιπτώσεις με προαιρετικό κιβώτιο Dyna-VT.
Σειρά MF 8S – διευρυμένη σειρά εκδόσεων
|
MF 8S.205 |
MF 8S.225 |
MF 8S.245 |
MF 8S.265 |
MF 8S.285 |
MF 8S.305 |
Κινητήρας |
AGCO Power – Stage V – Τεχνολογία All-in-One |
|||||
Κυβισμός |
6-κύλινδρος, 7.4 L |
|||||
Κιβώτιο |
Dyna-VT, Dyna E-Power Διπλού Συμπλέκτη ή Dyna 7 |
Dyna-VT |
||||
Μεγ. ισχύς στις 1.850 σαλ. |
205hp |
225hp |
245hp |
265hp |
285hp |
305hp |
Μέγ. ισχύς EPM στις 1.850 σαλ. |
225hp |
245hp |
265hp |
285hp |
305hp |
n/a |
Μέγ. ροπή στις 1.000-1.500 σαλ. |
950Nm |
1.000Nm |
1.100Nm |
1.200Nm |
1.260Nm |
1.280Nm |
Μέγ. ροπή EPM στις 1.000-1.500 σαλ. |
1.000Nm |
1.100Nm |
1.200Nm |
1.260Nm |
1.280Nm |
n/a |
- Δύο νέα ισχυρά μοντέλα πλαισιώνουν τη Σειρά MF 8S:
- 305hp, MF 8S.305 με Dyna-VT και εξοπλισμό Exclusive στάνταρ
- 285hp, MF 8S.285 με δυνατότητα αύξησης της ισχύος μέσω EPM στα 305hp και δυνατότητα επιλογής μεταξύ των εκδόσεων Exclusive ή Efficient και κιβωτίων Dyna-VT, Dyna E-Power διπλού συμπλέκτη ή Dyna-7
- Κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης Dyna-VT (CVT) διατίθεται τώρα για όλα τα μοντέλα MF 8S με νέο Automatic Mode που προσαρμόζει τις στροφές του κινητήρα ανάλογα με την ταχύτητα και το φορτίο
- Επιλογή από τρία διαφορετικά κιβώτια με κριτήριο τις ανάγκες χρήσης και το ύψος της επένδυσης
- Ο κινητήρας AGCO Power 7.4L προσφέρει περισσότερη ισχύ, ροπή και επιδόσεις με οικονομική κατανάλωση
- Μοναδική σχεδιαστική φιλοσοφία Protect-U μειώνει τα επίπεδα θορύβου, θερμότητας και κραδασμών
- Οθόνη αφής Datatronic 5 παρέχει πλήρη συνδεσιμότητα και έλεγχο
- Προαιρετική οθόνη Fieldstar 5 επιτρέπει τη διαχείριση εφαρμογών γεωργίας ακριβείας στην οθόνη
Νέα ναυαρχίδα 305hp MF 8S.305
Με ισχύ 305 ίππων, το μοντέλο MF 8S.305 είναι η νέα ναυαρχίδα της σειράς, που εφοδιάζεται με κιβώτιο Dyna-VT και το πακέτο εξοπλισμού ‘Exclusive’ της Massey Ferguson, στάνταρ.
Η μέγιστη ισχύς των 305 ίππων είναι διαθέσιμη στις 1.850 σαλ., συνεχώς, χωρίς Engine Power Management (EPM). Χάρη σε μία μοναδική, επίπεδη καμπύλη ροπής, η μέγιστη ροπή των 1.280Nm αποδίδεται μεταξύ 1.000 - 1.500 σαλ. Ως αποτέλεσμα, οι ελκυστήρες μπορούν να διατηρούν την κεκτημένη ταχύτητά τους στις πιο δυσχερείς συνθήκες.
Η έκδοση ‘Exclusive’ προσφέρει χαρακτηριστικά που αυξάνουν την παραγωγικότητα και την άνεση όπως τερματικά (οθόνες) Datatronic 5 και MF vDisplay, ενεργή ανάρτηση καμπίνας, κάθισμα με αυτόματη αερανάρτηση με Dynamic Damping System δύο κατευθύνσεων, υποβραχιόνιο πολλαπλών λειτουργιών (Multifunction) και χειριστήρια Multipad, τέσσερις ηλεκτρικές βαλβίδες και 16 φώτα εργασίας LED.
Κιβώτιο Dyna-VT με νέο Automatic Mode
Το κιβώτιο της Massey Ferguson Dyna-VT με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (CVT) το οποίο χαίρει υψηλής εκτίμησης από τους χρήστες προσφέρεται στάνταρ με το MF 8S.305 και προαιρετικά με όλα τα υπόλοιπα μοντέλα.
Ένα νέο Automatic Mode που αυξάνει την απόδοση επιτρέπει στους χειριστές να χρησιμοποιούν το μοχλό Multipad ή το πεντάλ για να αλλάζουν εμπρόσθια ταχύτητα, ενώ αυτόματα επιλέγει τις βέλτιστες στροφές κινητήρα ανάλογα με το φορτίο και την ταχύτητα. Πέραν της ομαλότερης λειτουργίας, μειώνει και την κατανάλωση καυσίμου.
Η έκδοση Super Eco του Dyna-VT προσφέρει υψηλή απόδοση, επιτρέποντας στο τρακτέρ να αναπτύσσει τελική ταχύτητα 40 χλμ./ώρα στις 1.450 σαλ.
Όλοι οι ελκυστήρες MF 8S Dyna-VT εφοδιάζονται επίσης στάνταρ με το πακέτο εξοπλισμού ‘Exclusive’ και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου, που αυξάνει τις δυνατότητες του κορυφαίου μοντέλου κατά τις πολύωρες εργασίες.
Κορυφαίο προαιρετικό κιβώτιο για την έκδοση MF 8S.285
Το νέο μοντέλο MF 8S.285 αποδίδει μέγιστη ισχύ 285 ίππων, ενώ με στιγμιαία αύξηση 20 ίππων μέσω του Engine Power Management (EPM) φτάνει τους 305 ίππους για ειδικά καθήκοντα όπως μεταφορές, εργασίες μέσω του PTO, αλλά και για να ανταπεξέρχεται σε υψηλές υδραυλικές απαιτήσεις.
Διατίθεται με πακέτα εξοπλισμού Efficient ή Exclusive για να μπορεί ο πελάτης να επιλέξει ανάλογα με το είδος των εργασιών, τις χρήσεις και το ύψος της επένδυσης.
Όλα τα τρακτέρ της σειράς MF 8S από το MF 8S.285 μέχρι το MF 8S.205, μπορούν να παραγγέλνονται είτε με το νέο Dyna-VT Super ECO, με το τελευταίο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dyna E-Power Dual Clutch ή με το Dyna-7 semi-powershift.
Το Dyna E-Power Dual Clutch προσφέρει συνολικά 28 εμπρόσθιες και όπισθεν σχέσεις με βέλτιστη απόδοση, ώστε να επιτυγχάνεται η καλύτερη κατανάλωση στην κατηγορία, σε συνδυασμό με την άνεση των ομαλών αλλαγών και τη μέγιστη μεταφορά ισχύος στο έδαφος.
Υιοθετώντας την τεχνολογία διπλού συμπλέκτη (Dual Clutch) στα εύρη των σχέσεων (διαφορικά) προσφέρεται η δυνατότητα ενός πλήρως μηχανικού powershift χωρίς διακοπή ροπής. Αυτό μειώνει την απώλεια ισχύος μέχρι 26% στις υψηλότερες ταχύτητες, πετυχαίνοντας οικονομία καυσίμου έως 5%.
Εναλλακτικά, το κιβώτιο Dyna-7, semi-powershift της Massey Ferguson προσφέρει πρακτική και αποδοτική λειτουργία, με συνολικά 28 εμπρόσθιες και όπισθεν σχέσεις μέσω 4 διαφορικών και βασικό κιβώτιο 7 σχέσεων με ομαλές αλλαγές.
Έχοντας εξελιχθεί από το διάσημο και αξιόπιστο Dyna-6, όχι μόνο προσφέρει μια έξτρα σχέση powershift και πιο ομαλές αλλαγές, αλλά είναι και 10% πιο αποδοτικό από το Dyna-6 κατά τη χρήση στο χωράφι με την ίδια ιπποδύναμη.
Ισχύς με οικονομία
Έχοντας αποδείξει τις δυνατότητες και την αξιοπιστία του, ο κινητήρας AGCO Power 7.4L, που χρησιμοποιείται και στα δύο μοντέλα, προσφέρει περισσότερη ισχύ, ροπή και επιδόσεις με περισσότερη οικονομία.
Η μέγιστη ισχύς παράγεται από χαμηλά στις 1.850 σαλ. κάτι το οποίο εξοικονομεί καύσιμο, μειώνει το θόρυβο κατά 5,5dBA και περιορίζει τη φθορά. Η τεχνολογία μετεπεξεργασίας καυσαερίων All-In-One και η χωρίς απαιτήσεις συντήρησης τοποθέτηση αυτορυθμιζόμενων υδραυλικών ωστηρίων βοηθά επίσης στη μείωση του λειτουργικού κόστους.
Μοναδική σχεδίαση Protect-U
Η μοναδική σχεδιαστική φιλοσοφία Protect-U δημιουργεί ένα κενό 24 εκ. ανάμεσα στην καμπίνα και τον κινητήρα, το οποίο μονώνει πλήρως την καμπίνα του MF 8S από το θόρυβο, τη θερμότητα και τους κραδασμούς. Με επίπεδα θορύβου 68dB, είναι από τις πιο αθόρυβες της αγοράς και με εσωτερικό όγκο στα 3,4 κυβικά είναι και από τις πιο ευρύχωρες.
Ένας φωτεινός και ευάερος χώρος εργασίας, με γυάλινες επιφάνειες 6,6 τ.μ. προσφέρει απαράμιλλη ευρυχωρία και ορατότητα. Αντικαθιστώντας το ταμπλό με ένα νέο, ψηφιακό τερματικό ‘MF vDisplay’ που τοποθετείται στη δεξιά κολώνα, μένει μόνο το τιμόνι και ο μοχλός Power Control μπροστά από τον οδηγό, προσφέροντας εξαιρετική ορατότητα μπροστά πάνω από το λεπτό, στενό καπό.
Το νέο υποβραχιόνιο Control Centre με τον προηγμένο μοχλό Multipad προσφέρει πλήρη έλεγχο από τις άκρες των δακτύλων σας. Αυτός ο μοχλός είναι συμβατός με ISOBUS και ελέγχει όλες τις λειτουργίες του ελκυστήρα, ενώ περιλαμβάνει ένα ενσωματωμένο micro-joystick για τον έλεγχο δύο βαλβίδων.
Πλήρης συνδεσιμότητα
Η τελευταία έκδοση Datatronic 5, 9” που τοποθετείται σε ένα ρυθμιζόμενο βραχίονα είναι εργονομική και διαισθητική στη χρήση όπως ένα κινητό τηλέφωνο ή tablet, με αντιθαμβωτική οθόνη αφής και πλήκτρα συντομεύσεων. Αυτό το σύστημα μιας οθόνης ελέγχει όλες τις λειτουργίες του τρακτέρ και διαχειρίζεται όλες τις τεχνολογίες MF όπως MF Guide, MF Section και Rate Control καθώς και τη συλλογή και μεταφορά δεδομένων MF Task Doc.
Μία ακόμα νέα προαιρετική έκδοση Datatronic 5 επιτρέπει τον έλεγχο του ραδιοφώνου, του κινητού και των πολυμέσων μέσω της οθόνης Datatronic 5, μέσω συνδέσεων Bluetooth, USB, ή Aux. Οι χειριστές ειδοποιούνται για εισερχόμενες κλήσεις μέσω ενός pop-up παραθύρου στην οθόνη.
Για ακόμα μεγαλύτερη λειτουργική ευελιξία, οι χειριστές μπορούν να επιλέγουν τώρα τον έλεγχο λειτουργιών γεωργίας ακριβείας (precision farming) μέσω του προαιρετικού τερματικού Fieldstar 5 ή της οθόνης Datatronic 5.
Αποκλειστικός Εισαγωγέας - Διανομέας της Massey Ferguson στην Ελλάδα είναι ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις