"Αξιοποίηση του Διαδικτύου και των Social Media προς όφελος της Επιχείρησης μου"
Ημερομηνία Διεξαγωγής Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017
Ώρες Διεξαγωγής 13:00 – 16:00
Τόπος Διεξαγωγής Συνεδριακό Κέντρο “Νικ. Γερμανός” – Αίθουσα D,
(Περίπτερο 8, Helexpo ΔΕΘ)
Ενότητες του Workshop
13:00 – 13:50 Εισαγωγή στην έννοια της διαδικτυακής επικοινωνίας και σύγχρονες τάσεις
13:50 - 14:00 Διάλειμμα
14:00 – 14:50 Χαρακτηριστικά γνωρίσματα για κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης και πώς επιλέγουμε το κατάλληλο για την επιχείρηση μας
14:50 – 15:00 Διάλειμμα
15:00 – 15:50 Χρήσιμα "εργαλεία" Προώθησης μέσω των social media
15:50 – 16:00 Συμπεράσματα - Κλείσιμο
Εισηγητές
Στέφανος Σκλαβενίτης, Head of Digital, Flipside Digital Media
Αγνή Παγούνη, Head of Thessaloniki Office, microSTARS BDSC, ΚΕΠΑ
Τα Κέντρα Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης microSTARS, ξεκίνησαν τη λειτουργία τους στο πλαίσιο του Έργου με πλήρη τίτλο "Επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό της διασυνοριακής περιοχής - microSTARS», που υλοποιήθηκε από τον πλέον καταξιωμένο φορέα υποστήριξης της επιχειρηματικότητας στη Βόρεια Ελλάδα, το Κέντρο Επιχειρηματικής & Πολιτιστικής Ανάπτυξης (ΚΕΠΑ), ως μέρος ενός ευρύτερου Προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας ΙΡA «Ελλάδα – Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας 2007-2013” και το οποίο συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ένα από τα πιο δημοφιλή ζητήματα για το σύγχρονο επιχειρηματικό κοινό, όπως η "Αξιοποίηση του Διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης προς όφελος μίας επιχείρησης", θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο της μοναδικής εξειδικευμένης έκθεσης του κλάδου κτηνοτροφίας – πτηνοτροφίας στην Ελλάδα αλλά και στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, τη Zootechnia, η οποία αποτελεί το πιο γόνιμο «έδαφος» για την ανάπτυξη εμπορικών επαφών και συναλλαγών και την ενημέρωση για τις εξελίξεις στον συγκεκριμένο κλάδο.
Ποια είναι η σχέση των επιχειρήσεων από τον κλάδο της πτηνοτροφίας – κτηνοτροφίας με την διαδικτυακή επικοινωνία; Πόσο εξοικειωμένοι είναι οι σύγχρονοι κτηνοτρόφοι με τα social media και πώς αυτά δύναται να αξιοποιηθούν προς όφελος της επιχείρησής τους; Υπάρχουν ψηφιακά “εργαλεία” που μπορεί να δώσουν νέα ώθηση στην προώθηση μίας πολύ μικρής ή μικρομεσαίας επιχείρησης;
Αν στοχεύετε να κάνετε αισθητή την παρουσία σας στον ψηφιακό κόσμο, δεν πρέπει να χάσετε το Workshop που διοργανώνεται από το Κέντρο Επιχειρηματικής & Πολιτιστικής Ανάπτυξης (ΚΕΠΑ) και τη δράση microSTARS, στο πλαίσιο διεξαγωγής της 10ης Διεθνούς Έκθεσης για την Κτηνοτροφία και Πτηνοτροφία Zootechnia 2017, την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017, από τις 13:00 έως τις 16:00, στην Αίθουσα D, του Συνεδριακού Κέντρου «Nικ. Γερμανός” (Περίπτερο 8, Helexpo ΔΕΘ).
Οι Σύμβουλοι του Κέντρου Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης microSTARS στην προσπάθεια τους να συνδυάσουν θεωρία και πράξη υποδέχονται έναν δραστήριο επαγγελματία από τον χώρο του ψηφιακού marketing, τον κ. Στέφανο Σκλαβενίτη, Head of Digital, της Flipside Digital Media, ως φιλοξενούμενο εισηγητή του Workshop, να μοιραστεί με τους συμμετέχοντες / εκθέτες τα σημεία-κλειδιά του digital marketing.
Είσοδος Eλεύθερη με προαπαιτούμενη τη Δήλωση Συμμετοχής.
Πληροφορίες και Δηλώσεις Συμμετοχής:
Κέντρο Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης microSTARS
Αγγελάκη 3, 54621 Θεσσαλονίκη
Τηλ.: 2310 27 40 33
Email: [email protected]
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις