|
||||
MARKETING & BRANDING ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ TUV HELLAS Approved σε συνεργασία με το DKG IRTC (2ήμερο- Ώρες διεξαγωγής: 09:00-17:00) |
Training |
|||
|
||||
Γενικές πληροφορίες: Είναι γεγονός, ότι ο Αγροτικός Κλάδος σε σχέση με τους υπόλοιπους κλάδους υστερεί στην κατανόηση και εφαρμογή των κανόνων του Marketing και του Branding. Μέσα από το συγκεκριμένο σεμινάριο τα στελέχη Marketing μίας αγροτικής επιχείρησης ή οργανισμού θα μάθουν πώς να δημιουργήσουν μία μακροχρόνια σχέση με τον πελάτη προσφέροντας υψηλή αξία στα προϊόντα τους, αξία υψηλότερη από τα αντίστοιχα προϊόντα του ανταγωνισμού. Μέσα από την υψηλότερη αυτή αξία θα μπορέσουν να επιτύχουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησης, δηλαδή η υπεροχή της ίδιας και των προϊόντων της έναντι του ανταγωνισμού. Όλα τα παραπάνω με τη σειρά τους σε πιστότητα (loyalty) των πελατών και τελικά σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις των προϊόντων / υπηρεσιών της αγροτικής επιχείρησης.
Περιεχόμενα:
Βασικές έννοιες marketing Ικανοποίηση πελάτη Συμπεριφορά καταναλωτή Ανάπτυξη νέων προϊόντων Κανάλια marketing Ηλεκτρονικό marketing
Βασικές έννοιες branding Positioning και Επικοινωνία του Brand Positioning Brand Extension Τιμολογώντας το brand ως premium ROBI (Return on Brand Investment) Νόμοι του branding
Απευθύνεται σε: Εκτελεστικούς Διευθυντές, Managers, Retail Managers, Marketing Managers, Επιχειρηματίες, Υπεύθυνους Πωλήσεων, Brand Managers και Υπεύθυνους Εξυπηρέτησης Πελατών.
Ημερομηνία διεξαγωγής: Εισηγητής:
Αθήνα: 29-30 Νοεμβρίου (κωδ. 91332) Χρήστος Κατσάνος
Θεσσαλονίκη: 26-27 Νοεμβρίου (κωδ. 91337)
Κόστος Σημείωση € 380 + Φ.Π.Α. 23% Είναι διαδραστικό, με μικρές παρουσιάσεις του εισηγητή που ακολουθούνται από συζητήσεις και εργασίες/ πειραματισμούς των συμμετεχόντων Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TUV HELLAS, coffee breaks, ελαφρύ γεύμα καθώς και η διαμονή των συμμετεχόντων στην περίπτωση που δε διαμένουν σε Αθήνα / Θεσσαλονίκη
Πληροφορίες για συμμετέχοντες · Αποστολή των αιτήσεων, το αργότερο πέντε (5) ημέρες πριν την έναρξη κάθε σεμιναρίου. Την αίτηση θα τη βρείτε εδώ. · Το κόστος συμμετοχής όλων των σεμιναρίων μπορεί να καλυφθεί από τον λογαριασμό ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ (0,45%) (Site: http://laek.oaed.gr) και η τελική ημερομηνία ηλεκτρονικής κατάθεσης είναι 5 εργάσιμες ημέρες πριν την έναρξη κάθε σεμιναρίου. Η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής στο ΛΑΕΚ γίνεται με αποκλειστική σας ευθύνη και την παροχή κάθε βοήθειας από τη Δ/νση Εκπαίδευσης της TÜV HELLAS. Παρέχονται ειδικές προνομιακές τιμές σε ανέργους, φοιτητές, εταιρείες που έχουν πιστοποιητικά από την TUV HELLAS, πολλαπλές συμμετοχές από την ίδια εταιρεία κ.α) · Η αποπληρωμή των σεμιναρίων γίνεται μετά το πέρας αυτών, και οπωσδήποτε πριν την έκδοση πιστοποιητικών ή/ και βεβαιώσεων παρακολούθησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (εντός 30 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου), όπως θα αναφέρεται πάνω στην απόδειξη ή το τιμολόγιο που θα σας εκδοθεί. · Η TÜV HELLAS διατηρεί το δικαίωμα για αναβολή ή ακύρωση καθώς και για την αλλαγή του τόπου διεξαγωγής των σεμιναρίων και των εισηγητών. · Οι αναφερόμενες τιμές δεν συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 23%.
Τα σεμινάρια διεξάγονται στους παρακάτω χώρους: Αθήνα: ELECTRA PALACE HOTEL, Ναυάρχου Νικοδήμου 18-20, Αθήνα 105 57, site: www.electrahotels.gr Θεσσαλονίκη: CLASSICAL MAKEDONIA PALACE DELUXE, Μεγ. Αλεξάνδρου 2, 546 40, site: www.classicalhotels.com
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε: Αθήνα: κ Αθήνα: κα Κοντογιάννη Κονδυλία, τηλ.: 215-2157447, fax: 210-6528025, e-mail:[email protected] Θεσσαλονίκη: κα Κούκουρα Αγγελική, τηλ.: 2310-428498, fax: 2310-428458, e-mail: akoukoura@tuv-nord.com .
|
||||
Δείτε το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίων Γ’ Τετραμήνου 2012 της TUV HELLAS στο http://www.tuv-nord.com/gr/el/training/training-schedule-1045.htm
|