Η προώθηση των προϊόντων συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων, ενώ η συμμετοχή σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις είναι μία από τις βασικές τακτικές προβολής μιας εταιρείας και των προϊόντων της, ευκαιρία δικτύωσης και προσέγγισης συνεργατών ή και πελατών σε ξένες αγορές. Το 10ωρο πρόγραμμα αυτό δίνει τη δυνατότητα στον υποψήφιο εξαγωγέα να αποκτήσει μια σωστή βάση-εργαλείο για τη δραστηριότητα του ούτως ώστε να επιτυγχάνει επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Σε συνάρτηση με μία σταθερή εμπορική πολιτική, το σεμινάριο εμπλουτίζει το οπλοστάσιο του παραγωγού με γνώσεις για την διεθνή αγορά και τον τρόπο που δουλεύει, μέσα από απτά παραδείγματα.
Στις 18-19 Οκτωβρίου στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
Περιληπτική Θεματολογία
- Αξιολόγηση εταιρικού και προϊοντικού μάρκετινγκ & έρευνα αγορών
- Επικοινωνία & κοινωνικά δίκτυα
- Επιλογή Εκθέσεων και προετοιμασία
- Follow up εμπορικών εκθέσεων
- Εύρεση και επικοινωνία με αντιπροσώπους
- Διαχείριση δειγμάτων
- Επισκέψεις αναγνώρισης & παρακολούθησης δραστηριότητας
- Προωθητικές ενέργειες
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν καλώντας στο τηλ. 2103680006, ή να στείλουν μήνυμα στη διεύθυνση: [email protected]
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις