Greek Product Conference 2013

Παράλληλα, το Συνέδριο θα εστιάσει στις στρατηγικές που χρειάζεται να υιοθετηθούν σε εθνικό επίπεδο για τη διευκόλυνση της εξωστρέφειας της ελληνικής παραγωγής, καθώς και στις καλές πρακτικές που σε εταιρικό επίπεδο έχουν αποδεδειγμένα βοηθήσει επιχειρήσεις να διεισδύσουν σε ξένες αγορές, αλλά και σε εκείνες που πρέπει να αποφευχθούν.

Η καμπάνια προβολής του Συνεδρίου θα είναι εντατική πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από τη διεξαγωγή του, με απώτερο στόχο να επικοινωνήσει τα καταληκτικά συμπεράσματα του Συνεδρίου τόσο προς τα κέντρα λήψης των σχετικών αποφάσεων όσο και προς τους τελικούς καταναλωτές.

• Ποιο είναι το κριτήριο που προσδιορίζει την ελληνικότητα ενός προϊόντος;
• Ποια είναι η πραγματική σημασία του ελληνικού προϊόντος για την ελληνική οικονομία;
• Ποια είναι η συνεισφορά των διεθνών brands που παράγουν τα προϊόντα τους χρησιμοποιώντας ελληνικούς παραγωγικούς συντελεστές;
• Ποιος είναι ο ρόλος του Κράτους και των θεσμών και σε τι βαθμό διευκολύνουν την ελληνική παραγωγή;
• Ποια είναι η θέση του ελληνικού προϊόντος στο εξωτερικό;
• Πώς μπορεί το ελληνικό προϊόν να γίνει πιο ανταγωνιστικό;
• Ποιες είναι οι στρατηγικές που ακολούθησαν επιτυχημένες ελληνικές πολυεθνικές εταιρείες στη διείσδυσή τους σε ξένες αγορές;
• Ποια είναι τα «παθήματά» τους και ποιες οι επιτυχημένες πρακτικές που εφάρμοσαν;
• Πώς μπορεί να συμβάλει η ελληνική παραγωγή στην έξοδο της χώρας από την κρίση; 

Δήλωση Συμμετοχής

Για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε το έντυπο της αίτησης συμμετοχής και να το στείλετε στο email: [email protected] ή με fax στο: 210 6842604

Download: 

officeword

 

 

 

                                 

imageimageimageimage

imageimageimageimage

imageimage

 

                                                                     image

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις