«Marketing & Sales meta-conference: Τεχνολογικά εργαλεία για το 2020»

Πώς μπορεί το μέλλον να βοηθήσει τις επιχειρήσεις εδώ και τώρα

 

Σε καιρούς με πιεσμένα Budgets και υψηλές απαιτήσεις, η ανάπτυξη των πωλήσεων μιας επιχείρησης προϋποθέτει τα στελέχη Marketing και πωλήσεών της να διαθέτουν τεχνολογικό know-how. Υπάρχει ωστόσο μια εκρηκτική αύξηση ανταγωνιστικών συνθηκών που καθιστούν τη χθεσινή συνταγή της επιτυχίας λιγότερο αποτελεσματική σήμερα και τελείως ανίσχυρη αύριο.


Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν και να είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό; Τα παραπάνω θέματα και οι τεχνολογικές εξελίξεις θα βρεθούν στο επίκεντρο του συνεδρίου με θέμα «Marketing & Sales meta-conference: Τεχνολογικά εργαλεία για το 2020», που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 23 Μαΐου στο Ξενοδοχείο Divani Apollon Palace, στο Καβούρι.

 

Το συνέδριο διοργανώνει η Ethos Media Α.Ε., υπό την αιγίδα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ.

 

Το συνέδριο σε τέσσερις ενότητες, θα πραγματευτεί:

 

·           Πώς η τεχνολογία έχει επηρεάσει και θα επηρεάσει τη συμπεριφορά του καταναλωτή και αγοραστή;

·           Ποια είναι τα σύγχρονα καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία και πώς να τα χρησιμοποιήσετε για να αναπτύξετε τις πωλήσεις σας;

·           Αναδυόμενες τεχνολογίες: Τι μπορεί να επιφυλάσσει το μέλλον; 3D, virtuality, proximity marketing, interactive augmented reality, push notifications, interactive digital signage marketing, gamification, foursquare marketing και άλλα σχετικά.

·           Μεγάλα Δεδόμενα: η επόμενη γενιά εργαλείων.

·           Τακτικές για ποσοτικοποίηση του αντίκτυπου των ενεργοποιήσεων.

 

Επιβεβαιωμένοι ομιλητές συνεδρίου:

 

Γιώργος Αντωνιάδης, Business Development Director, Icon Platforms

Αντώνης Αργυρός, Επιχειρηματίας, Sportmania

Συλβάνα Γεροντή, Cambo Industries

Μάριος Γεωργακόπουλος, Sales & Marketing Manager, Food Plus (Pizza Hut & KFC)

Σέργιος Δημητριάδης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Marketing & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Χαράλαμπος Κασσιός, Account Manager, Millward Brown Greece

Πέτρος Κωνσταντινίδης, CEO and Partner, H+K Strategies Athens

Γιάννης Κρασονικολάκης, Διδάκτορας Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Άκης Λαοπόδης, Ιδρυτής & CEO, Layerise

Έλενα Μαθιού – Rose, Συν-Ιδρύτρια & Διευθύνουσα Σύμβουλος, Wizzard

Δημήτρης Μαλλάς, Δημοσιογράφος

Πάνος Μήλιας, Digital Media Manager, Nestlé Hellas Α.Ε.

Αποστόλης Μιχαλάκος, Commercial Manager, Rulemotion

Κωνσταντίνος Νικητιάδης, Cambo Industries

Αντώνης Ρουσελιωτάκης, Γενικός Διευθυντής, Social Handlers

Ηλίας Τσούνος, IT Director, Food Plus (Pizza Hut & KFC)

Γιώργος Φλέσσας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, CIVITAS

Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Πρόεδρος, Eλληνικό Ινστιτούτο Marketing (EIM) της ΕΕΔΕ, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing, Όμιλος Interamerican

 

Στο συνέδριο παρουσιάζονται ελληνικά start ups με διεθνή επιτυχία και πωλήσεις. Όποιος θέλει να μάθει τι σχέση έχει ένα αθλητικό παπούτσι με το kinect και το marketing και ακόμα πώς μπορούν οι ψηφιακές πινακίδες που βρίσκονται στους κάδους ανακύκλωσης στο κέντρο του Λονδίνου να αναγνωρίσουν τις προτιμήσεις ενός συνέδρου στην Αθήνα, δεν έχει παρά να παρακολουθήσει το συνέδριο.

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες:

 

www.moneyconference.gr

www.facebook.com/MarketingandSalesConference.EthosMedia

 

Σίσσυ Βουργανά, CIVITAS, τηλ. 219-9991921

Δέσποινα Τραυλού, Ethos Media, τηλ. 210-9984866

Σοφία-Αφροδίτη Βουλγαράκη, Ethos Media, τηλ. 210-9984901

 

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις