Όταν οι διαφημίσεις συνεχώς ακριβαίνουν και η αποτελεσματικότητά τους δεν είναι η ίδια όπως ήταν πριν μερικούς μήνες, όταν οι ανταγωνιστές πολλαπλασιάζονται, νέα προϊόντα ίδια, παρόμοια ή και καλύτερα παρουσιάζονται κάθε μέρα απέναντι στα δικά σου, και δεν μπορείς πλέον να βασίζεσαι σε μια μόνο στρατηγική για το μέλλον της επιχείρησής σου, τότε σκέψου πώς θα χτίσεις ένα micromonopoly.
Στις 12 Ιανουαρίου διοργανώνουμε σε συνεργασία με την GrowthRocks ένα μοναδικόcrashcourse για να διερευνήσουμε πώς σήμερα μπορείς να δημιουργήσεις ένα micromonopoly και να το ενσωματώσεις στη στρατηγική σου για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου, του προϊόντος/υπηρεσίας σου ή ακόμη και του ίδιου του προσωπικού σου brand. Θα παρουσιάσουμε, πώς:
- να χτίσεις κάτι που δεν αντιγράφεται
- που να παραμείνει ανταγωνιστικό
- να πληρώνουν οι ανταγωνιστές σου για να συμμετέχουν σε αυτό
Ενα μοναδικό crashcourse για όλους, αλλά ιδιαίτερα για:
- Επιχειρηματίες
- founders Startuppers
- Ελεύθερους επαγγελματίες
- Digital Marketers
- Digital Agencies
- ανήσυχα πνεύματα με ιδέες που μπορούν να μεταμορφωθούν σε προϊόντα, υπηρεσίες, επιχειρήσεις.
Ομιλητές:
Θεόδωρος Μουλός, CEOGrowthRocks, NYUVisitingprofessor, Growth Hacker, Serial Entrepreneur, Growth Hacking Awards 2023 President Committee
ΈφηΧατζηγιαννοπούλου-Bersoux – CEO, GrowthGirls
Tocrashcourse θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης.
Προεγγραφή απαραίτητη εδώ: https://growthhackingacademy.gr/crash-course-12-jan-2023/
Περιορισμένος αριθμός θέσεων.
Πληροφορίες: Ελληνοαμερικανική Ένωση, 210-3680907, [email protected]
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις