Στόχος της διοργάνωσης αποτελεί η προώθηση και η εξωστρέφεια της Αγροδιατροφής του νησιού η οποία έχει διανύσει μέχρι σήμερα σημαντικά & καινοτόμα βήματα.
Η κορυφαία επιχειρηματική διοργάνωση 2ο Παγκρήτιο Forum Προώθησης Κρητικών Προϊόντων, με απόλυτο πρωταγωνιστή την Κρητική Διατροφή, φιλοξενείται στο ΟΑΚΑ στις 17 & 18 Φεβρουαρίου.
Έπειτα από το επιτυχημένο 1ο Παγκρήτιο Forum που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Μάιο στην Αθήνα, η διοργάνωση επιστρέφει για να αφήσει την δυνατή «γεύση» της Μεγαλονήσου στην πρωτεύουσα.
Επισημαίνεται ότι το 2ο Παγκρήτιο Forum Προώθησης Κρητικών Προϊόντων τελεί υπό τη σκέπη των τεσσάρων επιμελητηρίων της Κρήτης, σε συνεργασία με το Υφυπουργείο Αθλητισμού και πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδοχείων, υπό την αιγίδα της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων (ΚΕΕΕ) και της Περιφέρειας Κρήτης.
Στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών, ο Τουρισμός, η Κρητική Διατροφή, η Ευζωία και ο Αθλητισμός αποτελούν τα κύρια και βασικά συστατικά στοιχεία της διοργάνωσης καλώντας τους επιχειρηματίες σε μία μοναδική συνθήκη που πλαισιώνεται από εξαίρετες παράλληλες δράσεις.
Στόχος της διοργάνωσης αποτελεί η προώθηση και η εξωστρέφεια της Αγροδιατροφής του νησιού η οποία έχει διανύσει μέχρι σήμερα σημαντικά & καινοτόμα βήματα.
Οι συμμετέχοντες στο 2o Παγκρήτιο Forum έχουν την ευκαιρία να προμηθευτούν φρέσκα καθώς και μεταποιημένα κρητικά αγροτικά προϊόντα συνομιλώντας απευθείας με τους τοπικούς παραγωγούς ή συνάπτοντας σχέσεις συνεργασίας & συνέργειας μαζί τους.
Σημειώνεται ότι η Αγροδιατροφή αποτελεί έναν από τους μεγάλους «πρωταγωνιστές» της Κρήτης και γενικότερα της Ελλάδας με τα κρητικά προϊόντα να αποτελούν τους άμεσους πρεσβευτές της κουλτούρας και της γαστρονομίας του νησιού. Μέσα από τα τοπικά προϊόντα άλλωστε αναδύεται ολόκληρος ο τόπος ενώ ταυτόχρονα συνδέονται άμεσα και βιωματικά με το συνολικό τουριστικό γίγνεσθαι του νησιού και όχι μόνο.
Υπογραμμίζεται ότι το 2ο Παγκρήτιο Forum Προώθησης Κρητικών Προϊόντων περιλαμβάνει προκαθορισμένες ΔΩΡΕΑΝ ημίωρες συναντήσεις (Β2Β) μεταξύ των συμμετεχόντων – επιχειρηματιών σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, καθώς και παράλληλες δράσεις που αναδεικνύουν και προωθούν την άριστη ποιότητα των κρητικών προϊόντων.