Γκρεμίζονται τα στερεότυπα της κρίσης;
Στερεότυπο #1: Μείωση του Κύκλου Εργασιών πρέπει να Οδηγεί ή να Αντισταθμίζεται από "Τσεκούρι" στους Προϋπολογισμούς Μάρκετινγκ.
Στερεότυπο #2: Μάρκετινγκ είναι "Πλασάρισμα" και "Επικοινωνία" κι αυτά είτε δεν Χρειάζονται στην Κρίση!
Στερεότυπο #3: Ρίξτε Βάρος στα Νέα Μέσα, Internet & Social Media, είναι Οικονομικά & Αποτελεσματικά
Στερεότυπο #4: Περικόψτε την Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων, ποιος τα Χρειάζεται στην Κρίση;
Οι απαντήσεις είναι μέρος μια ευρύτερης έρευνας, τα αποτελέσματα της οποίας , η παρουσίαση και η συζήτηση θα γίνει σε ειδική εκδήλωση με τίτλο
«Αναδεικνύοντας το ρόλο του Μάρκετινγκ στην Αποτελεσματική Διαχείριση Οικονομικών Κρίσεων»
την Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014, 18:00-21:00 στην αίθουσα ΕΡΜΗΣ του Ε.Β.Ε.Α. (Ακαδημίας 7, Αθήνα)
Θέλοντας να συνεισφέρουν στην αναζήτηση των βέλτιστων πρακτικών για την αντιμετώπιση των δύσκολων οικονομικών συνθηκών που βιώνουν οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα, οι Επίκ. Καθηγητές Μάρκος Τσόγκας (Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστημίου Πειραιώς) και Πολίνα Παπασταθοπούλου (Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας-Εργαστήριο Μάρκετινγκ A.LA.R.M. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) εκπόνησαν επιστημονική μελέτη με τίτλο «Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάρκετινγκ σε Περιόδους Κρίσης: Η Ελληνική Εμπειρία και Πρακτική». Στόχο της μελέτης αποτέλεσε ή αποτύπωση των στρατηγικών που ακολουθούν οι επιχειρήσεις στην κρίση και η επίδραση τους κυρίως στις πωλήσεις και στα κέρδη τους.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η διακεκριμένη καθηγήτρια Aysegül Ozsomer του Koç University της Κωνσταντινούπολης θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα αντίστοιχων ερευνών που διεξήχθησαν στην Τουρκία την τελευταία δεκαετία υπό την επιστημονική της επίβλεψη.
Η εσπερίδα παρουσίασης των αποτελεσμάτων γίνεται με τη συνεργασία του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (Ε.Ι.Μ.) της Ε.Ε.Δ.Ε. και του Ε.Β.Ε.Α., ενώ χορηγός της εκδήλωσης είναι η ΕΛ.Α.Μ.
Για να παρευρεθείτε στην εσπερίδα, παρακαλούμε συμπληρώσετε την φόρμα προεγγραφής