Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι και συναρπαστική. Για αυτό τον λόγο το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της PEUGEOT σας δίνει τη δυνατότητα να πάρετε μία γεύση της νέας εποχής συγκινήσεων: o οδηγός απολαμβάνει μία υψηλού επιπέδου κίνηση χωρίς ίχνος κραδασμών και θορύβου. Η απόλαυση συμπληρώνεται και από το αίσθημα της ελευθερίας κίνησης στο κέντρο της πόλης ακόμα και σε περιοχές απαγόρευσης της κυκλοφορίας των συμβατικών οχημάτων.
Ο κινητήρας με την ισχύ των 100 kW (136 ίπποι) και την άμεσα διαθέσιμη ροπή των 260Nm, εξασφαλίζει σε κάθε περίπτωση μία μοναδική ευκολία οδήγησης. Η μεγάλη χωρητικότητα των 50 kWh της μπαταρίας χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξεως των 320 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Η συγκεκριμένη μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000χλμ. για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.
Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τη ροή και την κατανάλωση ή την ανάκτηση ενέργειας, απεικονίζονται στην κεντρική οθόνη PEUGEOT i-Cockpit®, με τρόπο άμεσα κατανοητό από τον οδηγό. Στη λειτουργία του συστήματος πέδησης περιλαμβάνονται και δύο επιλογές ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, οι οποίες είναι άμεσα προσβάσιμες από τον μοχλό ταχυτήτων:
- Επιλογή Drive ("D"), η πέδηση είναι συμβατική, για οδήγηση παρόμοια με ενός αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης ή diesel.
- Επιλογή Brake ("B"), η ανάκτηση ενέργειας επιτυγχάνεται και κατά την επιβράδυνση, αμέσως μόλις ο οδηγός αφήσει το γκάζι.
Οι μπαταρίες βρίσκονται ιδανικά τοποθετημένες στο πάτωμα, διασφαλίζοντας ότι η επιλογή της ηλεκτρικής έκδοσης δεν θα επηρεάσει καθόλου την ευρυχωρία του νέου SUV PEUGEOT e-2008. H διάταξη αυτή εξασφαλίζει ότι οι διαστάσεις του χώρου των επιβατών και του χώρου αποσκευών παραμένουν ακριβώς ίδιες με τις αντίστοιχες εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσεως.
Ένα θεμελιώδες μέγεθος που ανέκαθεν χαρακτήριζε τα μοντέλα της PEUGEOT, είναι και η δυναμική τους συμπεριφορά. Στο νέο SUV PEUGEOT e-2008, έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στο χαρακτηριστικό αυτό καθώς η οδική του συμπεριφορά δεν διαφοροποιείται καθόλου σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα μοντέλα diesel. Οι άξονες μετάδοσης έχουν τροποποιηθεί κατάλληλα και η κατανομή του βάρους είναι ιδανική.
Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται από τη διαθέσιμη ισχύ του δικτύου και τον on board φορτιστή του αυτοκινήτου:
- μέσω μίας ενισχυμένης πρίζας τύπου Legrand® Green Up™ επιτυγχάνεται μία πλήρης φόρτιση σε 15 ώρες.
- μέσω ενός Wall Box, επτυγχάνεται πλήρης φόρτιση σε 5 ώρες και 5 λεπτά από τριφασική παροχή 11kW (με τον τριφασικό on-board φορτιστή των 11 kW), ή σε 7 ώρες και 30 λεπτά από μονοφασική παροχή 7,4kW (με τον μονοφασικό on-board φορτιστή των 7,4 kW).
- μέσω ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος DC: οι προδιαγραφές ανώτατου θερμικού φορτίου της μπαταρίας επιτρέπουν τη χρήση σταθμών φόρτισης 100 kW, επιτυγχάνοντας το 80% της φόρτισης σε μόλις 30 λεπτά.
Μέσω της εφαρμογής MyPeugeot® είναι δυνατός ο προγραμματισμός φόρτισης σε συγκεκριμένη ώρα. Με αυτή τη λειτουργία μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε ή να σταματήσετε από απόσταση τη διαδικασία φόρτισης.
Για την εξασφάλιση των ιδανικών συνθηκών διαβίωσης στην καμπίνα του αυτοκινήτου, έχει εξελιχθεί και ο παρακάτω εξοπλισμός :
- ειδική θερμαντική αντίσταση ισχύος 5kW που παρέχεται από την μπαταρία κίνησης και εξασφαλίζει τη θέρμανση του χώρου των επιβατών,
- αντλία θερμότητας και αυτόματη ρύθμιση της θερμοκρασίας της καμπίνας που εξασφαλίζει συνθήκες παρόμοιες με εκείνες ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Το σύστημα είναι προσαρμοσμένο για βελτιστοποιημένη κατανάλωση ενέργειας,
- θερμαινόμενα καθίσματα (ανάλογα με την έκδοση),
- προγραμματισμός της θερμοκρασίας της καμπίνας εξ’ αποστάσεως, μέσω της εφαρμογής MyPeugeot® που θερμαίνει ή ψύχει την καμπίνα πριν από κάθε διαδρομή.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις