Συνολικός αριθμός 920.928 αυτοκινήτων βγήκε από τις γραμμές παραγωγής το 2020, μειωμένος κατά 29% σε σύγκριση με το 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας ένωσης, καθώς μερικές μονάδες παραγωγής αυτοκινήτων έκλεισαν για αρκετούς μήνες, ενώ αρκετές άλλες υπολειτουργούν μέχρι σήμερα.
«Οι αριθμοί αυτοί είναι οι χειρότεροι σε μία γενιά και αντανακλούν τις καταστροφικές συνέπειες της COVID-19 στη βρετανική παραγωγή αυτοκινήτων, με την εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας να πιέζει τη ζήτηση, να κλείνουν εργοστάσια και [τα μέτρα] να απειλούν τις ζωές των ανθρώπων και το βιοπορισμό τους» δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής της SMMT Μάικ Χιους.
Από την άλλη μεριά, εξαίρεση αποτέλεσαν οι επενδύσεις που κατέγραψαν αύξηση στα 3,2 δισεκατομμύρια λίρες (4,4 δισεκατομμύρια δολάρια). Πρόκειται για το υψηλότερο επίπεδο επενδύσεων από το 2014, κυρίως μέσω των σχεδίων της νέας επιχείρησης Britishvolt για την κατασκευή μιας γιγαντιαίας βιομηχανικής μονάδας παραγωγής μπαταριών στη Βόρεια Αγγλία.
Η Jaguar Land Rover είδε την παραγωγή της στη Βρετανία να μειώνεται κατά 37% στα 243.908 οχήματα, καθώς η Nissan την ξεπέρασε για να γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας, με παραγωγή 245.649 οχημάτων στη βιομηχανική μονάδα του Σάντερλαντ (Βορειοανατολική Αγγλία), σύμφωνα με τα στοιχεί της SMMT.
Η παραγωγή αυτοκινήτων αναμένεται να ανακάμψει ελάχιστα στο ένα εκατομμύριο οχήματα το 2021, καθώς οι συνέπειες από την πανδημία εξακολουθούν και η μονάδα της Honda στο Σουίντον, που παρήγαγε περίπου 70.000 οχήματα το 2020, παραμένει μόνιμα κλειστή.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις