Η SKODA AUTO προχώρησε σε δωρεά του πρώτου ENYAQ iV που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο στη Mladá Boleslav, στο Εθνικό Μουσείο Τεχνολογίας της Τσεχίας, στην Πράγα. Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV στέκεται πλέον ως έκθεμα δίπλα σε πολλά άλλα ορόσημα από την ιστορία της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του VOITURETTE B του 1906. Αυτό το όχημα είχε δοθεί στο μουσείο πριν από 86 χρόνια από τον ίδιο τον Václav Klement, έναν από τους ιδρυτές της Laurin & Klement, από την οποία στη συνέχεια προήλθε η SKODA.
Ο Michael Oeljeklaus, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την Παραγωγή και την Εφοδιαστική της SKODA AUTO, εξηγεί: «Τα σχέδιά μας για το μέλλον δεν περιορίζονται μόνο στην κατασκευή του ENYAQ iV. Φιλοδοξούμε να καταστήσουμε την Τσεχία ως κόμβο ηλεκτροκίνησης, με βιομηχανική παραγωγή αυτοκινήτων, κινητήριων συστημάτων, εξαρτημάτων και μπαταριών για ηλεκτροκίνηση. Δικαιωματικά, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που δημιουργήθηκε ποτέ στην έδρα μας στη Mladá Boleslav, ολοκληρώνει τη συλλογή των οχημάτων SKODA στο Εθνικό Μουσείο Τεχνολογίας.»
Ο Karel Ksandr, Γενικός Διευθυντής του Εθνικού Μουσείου Τεχνολογίας της Τσεχίας εξηγεί: «Το 1935, όταν το τότε Τεχνικό Μουσείο της Τσεχοσλοβακίας βρισκόταν ακόμη στο παλάτι Schwarzenberg στο Hradčany, η πρώτη συλλογή αυτοκινήτων δημιουργήθηκε χάρη στη γενναιόδωρη δωρεά του Václav Klement. Εκείνη την εποχή, ο συνιδρυτής της Laurin & Klement, που μετεξελίχθηκε στη σημερινή SKODA AUTO, επαναγόρασε ένα Laurin & Klement VOITURETTE B του 1906, από έναν από τους πρώτους πελάτες του. Το αυτοκίνητο αυτό, μαζί με τρεις μοτοσυκλέτες και ιστορικά ιδρυτικά έγγραφα της εταιρείας του, δώρισε στο μουσείο ενώ χρηματοδότησε και μέρος της κατασκευής του κτιρίου του. Το Εθνικό Μουσείο Τεχνολογίας αναγνωρίζει την ιστορική σημασία του νέου εκθέματος, του πρώτου SKODA ENYAQ iV, το οποίο συμπληρώνει τα κλασικά μοντέλα της μάρκας στη συλλογή μας.»
Η SKODA AUTO έκανε το μεγαλύτερο βήμα στην εφαρμογή της στρατηγικής της για την ηλεκτροκίνηση μέχρι σήμερα, με την κυκλοφορία του ENYAQ iV. Η παραγωγή του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της SKODA βασισμένου στην MEB, την αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση του Volkswagen Group, ξεκίνησε στις 25 Νοεμβρίου 2020 στο κύριο εργοστάσιό της στη Mladá Boleslav. Μέχρι τις 30 Αυγούστου 2021, η SKODA AUTO είχε φτάσει το ορόσημο παραγωγής 100.000 iV μοντέλων, δηλαδή αμιγώς ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών, στη Mladá Boleslav.
Στις αρχές του 2022, στο ίδιο εργοστάσιο θα ξεκινήσει η παραγωγή συστημάτων μπαταριών για το ENYAQ iV. Στο πλαίσιο της “NEXT LEVEL – SKODA 2030” στρατηγικής, η SKODA σχεδιάζει να κυκλοφορήσει τουλάχιστον τρία ακόμη αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030, τα οποία θα τοποθετηθούν κάτω από το ENYAQ iV ως προς την τιμή και το μέγεθος. Ανάλογα με τις εξελίξεις της αγοράς, η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει σταδιακά να αυξήσει το μερίδιο όλων των ηλεκτρικών οχημάτων στο 50 - 70% της γκάμας της, στην Ευρώπη.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις