Συνεχίζει τη δέσμευσή της για την αειφορία
Τα τελευταία χρόνια, η Coca-Cola έχει δείξει την ισχυρή της δέσμευση για βιωσιμότητα μέσω διαφορετικών πρωτοβουλιών. Πριν από ένα χρόνο, η εταιρεία παρουσίασε το πρώτο πρωτότυπο μιας φιάλης κατάλληλης για χρήση σε τρόφιμα που κατασκευάστηκε με ανακυκλωμένο πλαστικό υλικό που ανακτήθηκε από το θαλάσσιο περιβάλλον.
Τώρα, στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής συσκευασίας «Κόσμος Χωρίς Απόβλητα» και ως μέρος της δέσμευσής της για οικολογική καινοτομία στη συσκευασία της, η εταιρεία παρουσίασε τις προόδους στη δημιουργία ενός χάρτινο μπουκάλι μέσα από ένα βίντεο στο οποίο δείχνει το πρώτο πρωτότυπο στο κέντρο Ε & Α στις Βρυξέλλες.
«Το όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε μια χάρτινη φιάλη που μπορεί να ανακυκλωθεί όπως κάθε άλλος τύπος χαρτιού και αυτό το πρωτότυπο αντιπροσωπεύει το πρώτο βήμα για την επίτευξή του. Αυτό το πρωτότυπο μπουκαλιού ανοίγει έναν νέο κόσμο δυνατοτήτων συσκευασίας και είμαστε πεπεισμένοι ότι η χάρτινη συσκευασία έχει εξέχουσα θέση στο μέλλον», λέει ο Stijn Franssen, EMEA R&D Packaging Innovation Manager της Coca-Cola.
Η δημιουργία αυτού του χάρτινου μπουκαλιού ξεκίνησε το 2019 όταν η Coca-Cola εντάχθηκε στην κοινότητα The Paper Bottle Project, Paboco, μαζί με μάρκες όπως οι Carlsberg, L'Oréal και The Absolut Company Pernod Ricard.
Πέρυσι, η Coca-Cola επένδυσε 180 εκατομμύρια ευρώ σε έργα καινοτομίας και οικολογικού σχεδιασμού στο πλαίσιο της στρατηγικής αειφορίας για τη Δυτική Ευρώπη «Προχωρούμε μπροστά» και με στόχο τη συνέχιση της εισαγωγής ανακυκλωμένου υλικού και καινοτομίας στη συσκευασία της.