Ο Αι-Βασίλης κι ο Ρούντολφ το ελαφάκι

Η αμφίεση του Άγιου Βασίλη θα μπορούσε να θεωρηθεί από τις πιο εμπορικές επιχειρηματικές ιδέες όλων των εποχών, παρότι στη Νέα Καρβάλη Καβάλας στο χωριό Ακόντισμα κάθε χρόνο τέτοια εποχή αναπαρίσταται ο αληθινός Άγιος Βασίλης, που δεν έσερναν βέβαια το έλκυθρό του ελάφια ή τάρανδοι.

Ιερό ζώο της θεάς Αρτέμιδας το ελάφι το κυνηγούν ακόμη και σήμερα για το κρέας του, που είναι ανεκτίμητο για τους αρρώστους αλλά και για τη δημιουργία δερμάτινων ειδών κυρίως παπουτσιών, που θεωρούνται τα καλύτερης ποιότητας, ιδίως γι΄ ανθρώπους που πάσχουν από νοσήματα. Είδη ελαφιών υπάρχουν πολλά κι ανήκουν στην οικογένεια των ελαφιδών. Ζουν σε πυκνά δάση, συναντώνται με πολλές παραλλαγές ή μη, ενώ στη χώρα μας το πιο γνωστό ελάφι είναι το dama dama που κατοικεί στη Ρόδο και πολλές φορές οι κάτοικοι διαμαρτύρονται πως κάνει ζημιές στις καλλιέργειες.

Ο Άι – Βασίλης κι ο Ρούντολφ, το ελαφάκι με την κόκκινη μύτη, θα μπορούσε απλώς να είναι μια εξαιρετική χριστουγεννιάτικη ιστορία, όπως είναι αλλά ταυτόχρονα αποτελεί και μια ιστορία – πιλότο για την παγκόσμια επιχειρηματικότητα από κάθε άποψη.

Αφενός διότι ο Santa Clauss, δεν είναι ο Αι –Βασίλης, όπως τον μεταφράζουμε εμείς στην Ελλάδα αλλά ο Άγιος Νικόλαος από τα Μύρα της Καππαδοκίας. Ο ίδιος δεν φορούσε κόκκινα ρούχα, που θεωρούνταν ρούχα των βασιλιάδων αλλά σχεδιάστηκαν από την Κόκα Κόλα, αφετέρου διότι ο Ρούντολφ το ελαφάκι ήταν μια ιστορία-ποίημα που γράφτηκε κι έμελε να χαράξει την ιστορία μιας εταιρίας, η οποία πωλούσε ξηρό φορτίο δι’ αλληλογραφίας στο Σικάγο.

Ο πιο διάσημος τάρανδος στον κόσμο, που έγινε γνωστός για την κόκκινη μύτη του, κάτι που φυσικά δεν υπάρχει στη φύση. Η ιστορία με τον Ρούντολφ προήλθε από το Ρόμπερτ Λ. Μέι, έναν άνθρωπο που εργαζόταν ως κειμενογράφος στο πολυκατάστημα Μοντγκόμερι Γουόρντ. Υποτίθεται ότι οι μεγάλοι τάρανδοι πείραζαν τον μικρό που είχε κόκκινη μύτη. Ο Ρούντολφ, όμως τελικά έγινε επικεφαλής των τάρανδων διότι ο  ίδιος έσωσε το Σάντα Κλάους και το πνεύμα των Χριστουγέννων, διότι το βράδυ εκείνο είχε τρομερή ομίχλη κι η κόκκινη λαμπερή μύτη του λειτούργησε σα φωτιστικό, ώστε να βλέπει ο Άι –Βασίλης το δρόμο. Η ιστορία αυτή στάθηκε αιτία για να γίνει ακόμη πιο γνωστή η εταιρία αλλά και να πουληθούν εκατομμύρια αντίτυπα του παραμυθιού-ποιήματος σε όλον τον κόσμο, να υπάρξουν σχετικά παραμύθια, να γυριστούν ταινίες, dvd κ.ά.

 

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις