Οι πωλήσεις των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης επέδειξαν ανθεκτικότητα στη συμπίεση της ιδιωτικής κατανάλωσης τα πρώτα έτη μετά την οικονομική κρίση του 2008. Την τελευταία τριετία ο όγκος των πωλήσεων σημείωσε αύξηση 1,2% για το 2015 (98 δις €) και 0,8% για τα δύο προηγούμενα έτη. Σημαντικός παράγοντας των καλών επιδόσεων στις πωλήσεις των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης αποτελεί η αύξηση του πληθυσμού (το 2015 ήταν 0,8% και για τα άλλα δύο προηγούμενα έτη 0,45% και 0,5%).
Από την άλλη πλευρά, το μέσο επίπεδο τιμών τους για το 2015 σημείωσε κάμψη της τάξεως του 1,2%. Σε αυτό έχει συμβάλει ο θεσμός των εκτεταμένων προσφορών στη διάρκεια των οποίων πραγματοποιήθηκε το 14% των συνολικών δαπανών.
Το ύψος των τιμών κατά προτεραιότητα (46% των καταναλωτών το έχουν ως πρώτο κριτήριο επιλογής), η διαφοροποίηση αυτών και οι προσφορές αποτελούν μαζί με την ποιότητα του προϊόντος του σημαντικότερους λόγους για τους οποίους το καταναλωτικό κοινό αποφασίζει τι θα αγοράσει από τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων που περιλαμβάνει κυρίως τα τρόφιμα και τα είδη σπιτιού και προσωπικής φροντίδας.