Αύξηση 27,5% παρουσίασαν οι συνολικές πωλήσεις σε αξία του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων την περίοδο που ξεκινά από την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου έως και τις 22 Μαρτίου, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen.
Τα τρόφιμα και ποτά, στο σύνολό τους αναπτύσσονται με 28,4%, ωστόσο τα μεγαλύτερα ποσοστά ανάπτυξης, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, τα παρουσιάζουν τα προϊόντα οικιακής χρήσης, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, τα οποία κινήθηκαν στο +70,0% και +43,7% αντίστοιχα.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Niesen, τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης των πωλήσεών τους σε αξία την εν λόγω περίοδο (24/02/20-22/03/20) σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (25/02/19-24/03/19) παρουσίασαν στις κατηγορίες τροφίμου:
αλεύρι (141,6%),
όσπρια (138,2%),
ρύζι (124,4%) και
ζυμαρικά (118,1%)
ενώ στις κατηγορίες μη τροφίμου:
σαπούνια υγρά και μπάρες (246,7%),
χλωρίνη (184,2%),
καθαριστικά σπιτιού (147,4%) και
μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής (133,8%).
Εξετάζοντας τις επιμέρους περιοχές της Ελλάδας το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης εξακολουθεί να το παρουσιάζει η Θεσσαλονίκη, με 33,5%, καθώς εκεί εμφανίστηκε και το πρώτο κρούσμα του κορωνοϊού, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,7%, καθώς και η Αττική με 27,7%.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις