Ανοδικά και με σχεδόν διψήφιο ποσοστό «έτρεχαν» οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ στα τέλη του Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της IRI, την εβδομάδα που τελείωσε στις 20 Σεπτεμβρίου ο τζίρος σε 340 κατηγορίες προϊόντων αυξήθηκε κατά 9,4% σχέση με την αντίστοιχη περσινή φτάνοντας τα 119,74 εκατ. ευρώ.
Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι έπειτα από αρκετούς μήνες και μετά τη μικρή κάμψη του καλοκαιριού, κυρίως στις τουριστικές περιοχές, τα σούπερ μάρκετ εμφανίζουν ξανά ανάπτυξη κοντά στο 10%.
«Ψηφίζουν» σούπερ μάρκετ για το σύνολο των αγορών
Οι καταναλωτές, όπως φαίνεται εξακολουθούν να προτιμούν τα σούπερ μάρκετ για το σύνολο των αγορών τους, δηλαδή και πέραν των τροφίμων, των καθαριστικών για το σπίτι και των προϊόντων υγιεινής.
Τα στοιχεία της ΙRI δείχνουν αύξηση πωλήσεων σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και αναλυτικά, στην κατηγορία των τροφίμων κατά 7,3%, στα προϊόντα για το σπίτι κατά 9,5% και στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής κατά 12%.
Σημαντική άνοδος της τάξεως του 21,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι καταγράφεται ωστόσο στη κατηγορία «άλλα προϊόντα» όπου εντάσσονται όλα τα υπόλοιπα που μπορεί να βρει κανείς σε ένα σούπερ μάρκετ και δεν ανήκουν στις παραπάνω κατηγορίες.
Η άνοδος αυτή συγκριτικά με το 2019, σε μεγάλα βαθμό οφείλεται στο γεγονός ότι εν μέσω πανδημίας αρκετοί καταναλωτές περιορίζουν τον αριθμό των επισκέψεών τους για αγορές και προτιμούν ένα κατάστημα ώστε να τους εξυπηρετεί για όλες μαζί.
Η εξέλιξη της πανδημίας τους επόμενους μήνες αναπόφευκτα θα επηρεάσει για άλλη μία φορά και την πορεία των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ. Η διαφορά βεβαίως σε σχέση με την περίοδο στην αρχή της έξαρσης του κορονοϊού τον περασμένο Μάρτιο είναι ότι τόσο ο κλάδος αναμένεται ότι θα είναι καλύτερα προετοιμασμένος όσο και αντιδράσεις των καταναλωτών πιο ήπιες.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις