Στροφή στις online αγορές ειδών μόδας έκαναν το 2020 οι Έλληνες καταναλωτές με τους ρυθμούς ανάπτυξης να είναι εντυπωσιακοί, αποτέλεσμα, όπως είναι λογικό, των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εξειδικευμένης μηχανής αναζήτησης Glami, το 2020 έκλεισε με τις online πωλήσεις ειδών μόδας να αυξάνονται κατά 54,96% σε σχέση με το 2019 και ο τζίρος από το συγκεκριμένο κανάλι να ανέρχεται στα 952 εκατ. ευρώ.
Το αναμενόμενο ποσοστό αύξησης ήταν μόλις 5% αλλά η πανδημία άλλαξε τα δεδομένα. Το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στη συνολική αγορά μόδας έφθασε στο 24,5%, σχεδόν υπερδιπλάσιο σε σχέση με το 2019. Σημειωτέον βέβαια πως, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Glami, η συνολική αγορά ειδών μόδας (φυσικά και online καταστήματα) παρουσίασε μείωση της τάξεως του 20% το 2020.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις