Η καμπάνια με τίτλο «Sunshine Discount», που θα έχει διάρκεια εννέα μηνών, επιδιώκει εξίσου την ενίσχυση της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού και city break (για σύντομης διάρκειας ταξίδια), καθώς, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η φετινή τουριστική περίοδος ενδέχεται να διαρκέσει έως και τον Νοέμβριο. Για τον σκοπό αυτό, μέσω του «Sunshine Discount», που παρουσίασαν χθες επίσημα η διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της Aegean Μαρίνα Σπυριδάκη και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, οι επισκέπτες της Ελλάδας από δέκα χώρες έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν αεροπορικά εισιτήρια Aegean με σημαντική έκπτωση. H έκπτωση θα διαμορφώνεται ανάλογα με τη διαφορά θερμοκρασίας μεταξύ των χωρών προέλευσης – τουριστικής στόχευσης (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία) και της Ελλάδας την ημέρα που γίνεται η κράτηση. Εάν δηλαδή η θερμοκρασία στο αεροδρόμιο αναχώρησης διαφέρει σε σχέση με αυτή του προορισμού από 1 έως 5 βαθμούς Κελσίου, παρέχεται έκπτωση 20%, που αυξάνεται στο 30% και 40% εάν η θερμοκρασιακή απόκλιση κυμαίνεται από 6° έως 15° C ή υπερβαίνει τους 15° C, αντίστοιχα. Το «Sunshine Discount» ισχύει για πτήσεις έως και τις 31 Μαρτίου 2022 σε όλο το δίκτυο της Aegean και της Olympic Air από και προς τις δέκα επιλεγείσες χώρες.
Η συγκεκριμένη εκπτωτική προσφορά της Aegean πραγματοποιείται ήδη τις τελευταίες εβδομάδες, «εμφανίζοντας ενθαρρυντικά αποτελέσματα, ενώ το ενδιαφέρον για κρατήσεις είναι μεγάλο», όπως ανέφερε χθες η κ. Σπυριδάκη. Εν γένει, ενόψει του ανοίγματος του τουρισμού, ο αριθμός των πτήσεων από και προς την Ελλάδα αυξάνεται, καθώς και ξένες αεροπορικές εντείνουν το πτητικό έργο τους. Για την ώρα, το «Sunshine Discount» κινητοποιεί επισκέπτες από τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Αγγλία, ενώ η ζήτηση αυξάνεται και από τουρίστες από τις υπόλοιπες χώρες της καμπάνιας.
«Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ – Aegean περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρα μας. Βασιζόμενο σε μια πρωτότυπη ιδέα, δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά», σημείωσε χθες ο Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του ΕΟΤ. Με στόχο την ενίσχυση της θέσης της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, ο ΕΟΤ υλοποιεί κατά τη φετινή χρονιά το μεγαλύτερο πρόγραμμα προβολής, που είναι ύψους 22 εκατ. ευρώ, με το ήμισυ των χρημάτων αυτών να κατευθύνεται σε δράσεις συνδιαφήμισης.
Οπως ανέφερε ο κ. Φραγκάκης, και κατά τη φετινή τουριστική περίοδο θα επικρατήσει το απρογραμμάτιστο ταξίδι και στο πλαίσιο αυτό προσαρμόζει τη στρατηγική του ο ΕΟΤ. Με στόχο τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών, η Aegean, όπως διευκρίνισε η κ. Σπυριδάκη, διατηρεί τις πτήσεις της στους νησιωτικούς και περιφερειακούς προορισμούς εκτός της παραδοσιακής θερινής περιόδου.
Πηγή: Καθημερινή
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις