Ανεκμετάλλευτες παραμένουν οι προοπτικές εξαγωγών ελληνικών προϊόντων στην πολλά υποσχόμενη αγορά της Νότιας Κορέας, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία λόγω κορωνοϊού, επισημάνθηκε στο πέμπτο διαδικτυακό εξαγωγικό webinar «Doing Business in South Korea - COVID 19 Challenges and Opportunities» που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας μας στην Σεούλ.
Η Νότια Κορέα εχει υψηλό επίπεδο ζωής και έντονη καταναλωτική νοοτροπία (Σύμφωνα με την World Bank 33,72 χιλ .δολάρια κατά κεφαλήν εισόδημα το 2019). Eλληνικά προϊόντα με ιδιαίτερα θετικές προοπτικές είναι τα τρόφιμα και ποτά, τα κατασκευαστικά υλικά όπως το μάρμαρο, τα προϊόντα αλουμινίου και οι γούνες.
Παράλληλα, η χώρα της Άπω Ανατολής αποτελεί μια αγορά με πληθυσμό σχεδόν 52 εκατ., η οποία εκτιμά τον επαγγελματισμό και την ακεραιότητα. Οι Νοτιοκορεάτες εργάζονται πολλές ώρες και αγορά, κάνουν τις αγορές τους online, επενδύουν στον υγιεινό τρόπο ζωής ενώ προτιμούν προϊόντα με έξυπνη και ελκυστική συσκευασία.
Ο προϊστάμενος του Γραφείου ΟΕΥ Σεούλ, Κωνσταντίνος Δίκαρος τόνισε: «Σε σχέση με τις υπόλοιπες αναπτυγμένες χώρες, η οικονομική κατάσταση στη Νότιο Κορέα εμφανίζεται σταθεροποιημένη, εν μέσω της διεθνούς οικονομικής κρίσης, καθώς η χώρα αναμένεται να κλείσει το 2020 με ύφεση που δεν θα ξεπερνά το 1%. Με κάποιες ειδικές εξαιρέσεις, όπως τα αλκοολούχα και τα προϊόντα γούνας, όλες σχεδόν οι εξαγωγές μας προς τη Νότιο Κορέα σημείωσαν αύξηση, παρά την πανδημία. Παρότι οι προοπτικές δεν έχουν αξιοποιηθεί επαρκώς, η Νότιος Κορέα εξακολουθεί να παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον ως αγορά για τις σοβαρές ελληνικές εξωστρεφείς επιχειρήσεις. Το Γραφείο ΟΕΥ στην Σεούλ συνιστά θερμά στις ελληνικές εταιρείες να επικοινωνούν μαζί του χωρίς κανένα δισταγμό για οποιαδήποτε πληροφορία ή επιβοήθηση χρειάζονται»